Vi har fået hund, det er bare ikke
Fra : Jim

Dato : 22-07-05 16:28

Hej NG

Vi har fået en lille hund, eller det vil sige den kom selv
Den er ikke mærket på nogen måde og var meget sulten.
Hvor melder at man har fundet en hund ?
Vi har kontaktet den lokale politi med en beskrivelse, men er der andre
steder der ville være fornufte at melde den slags....
Jeg ved at gode grunde ikke hvilken hunderace det drejer sig om.. da jeg
er "ny" hunde ejer.
Er det er en der har et link til en nem oversigt over billeder af de
forkellige hunde racer?
Jeg har kigget på hunde-portalen, men synes oversigten er lidt "bøvlet"

/Jim

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 16:57

"Jim" <jjhh@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har kontaktet den lokale politi med en beskrivelse, men er der andre
> steder der ville være fornufte at melde den slags....

I kan kontakte Falck på 70102030.
Hvis der er nogle internater i nærheden, kan i også henvende jer der.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : fam. Ager

Dato : 22-07-05 17:45

> [...]
> forkellige hunde racer?
> Jeg har kigget på hunde-portalen, men synes oversigten er lidt "bøvlet"

------------------------------

det lyder hyggeligt med uventet besøg!..(-;

hvordan ser den ud?, farve. pelstype, hovedtype, størrelse, specielle ting
ved hunden???

mvh. marie

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 18:02

fam. Ager wrote:

> [...]
>
> det lyder hyggeligt med uventet besøg!..(-;
>
> hvordan ser den ud?, farve. pelstype, hovedtype, størrelse, specielle ting

Hej

Vi mener efter at have kigget os lidt omkring at det kunne være en
pekingeser, men synes dog den er for spidssnudet, ellers er den mest
hvid/grålig.

Det kunne jo forresten være aktuelt at sige at vi bor i Bogense.

/Jim

Fra : fam. Ager

Dato : 22-07-05 18:47

> [...]
> hvid/grålig.
>
> Det kunne jo forresten være aktuelt at sige at vi bor i Bogense.

-------------
'
hmm.. en pekingeser har ingen snude... Lhasa apso måske? den er lidt større
end en pekingeser, og noget kønnere hvis du spør mig... men det kan vel
snildt være et kryds af en art, og navnlig hvis den ikke er mærket.men den
kan jo godt være chippet!?. falck burde have en scanner, prøv dog at ring og
hør med dem?.

mvh. marie

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 19:04

> [...]
> kan jo godt være chippet!?. falck burde have en scanner, prøv dog at ring og

Hej

Det lyder ikke usansynligt at det er en "Lhasa apso" jeg har lige kigget
mig lidt omkring.
Vi prøver falck.

Tak for tipsne indtil videre

Jim

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 21:14

Hej

Så har vi ikke hund længere
Det var en Lhasa Apso
Det var en "feriehund" der var løbet "hjemme" fra, men er nu hjemme igen.
Dejligt også for den stakkels ældre dame som har savnet den.
Tak for de svar jeg har fået

/Jim

Fra : x Vuf x

Dato : 22-07-05 23:23

On Fri, 22 Jul 2005 22:13:51 +0200, Jim <jjhh@surfpost.dk> wrote:

> [...]
>Det var en "feriehund" der var løbet "hjemme" fra, men er nu hjemme igen.
>Dejligt også for den stakkels ældre dame som har savnet den.

Åhhhh, dagens solstråle!

Ja altså nr. 2, for jeg har jo fået nye babyer i dag!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan snart ses på min HP
2 piger og 1 dreng

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 09:01

KLIP

> Åhhhh, dagens solstråle!
>
> Ja altså nr. 2, for jeg har jo fået nye babyer i dag!

TILLYKKE!! -Jeg fik 5 stk d. 11. juli

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Ny Papillonhvalpe haves. Kan snart ses på min HP
> 2 piger og 1 dreng

Hilsen Camilla

Fra : x Vuf x

Dato : 23-07-05 15:37

On Sat, 23 Jul 2005 10:00:31 +0200, "M&M" wrote:

>TILLYKKE!! -Jeg fik 5 stk d. 11. juli

5 hvad? Killinger? Hunde? Marsvin?

Fra : karsten & Pia

Dato : 24-07-05 14:46

> 5 hvad? Killinger? Hunde? Marsvin?
>

> --
> Vh Sonja

Altså Sonja brug hjernen, eller svinghjulet virker måske ikke, dette er en
hundeside, så mon ikke det er hundehvalpe, og iøvrigt har hun en tråd
længere nede hvor hun søger navne.
Tillykke til jer begge.

MVH Pia

Fra : x Vuf x

Dato : 24-07-05 22:04

On Sun, 24 Jul 2005 15:46:29 +0200, "karsten & Pia" <xx@£.de> wrote:

>Altså Sonja brug hjernen, eller svinghjulet virker måske ikke, dette er en
>hundeside, så mon ikke det er hundehvalpe, og iøvrigt har hun en tråd
>længere nede hvor hun søger navne.
>Tillykke til jer begge.

Nå, du har ingen humor; ja det ku' jeg jo ikke vide!
Jeg efterlyste selvfølgeligt racen!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
1 pige og 2 drenge + 2 piger og 1 dreng.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 20:39

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> 5 hvad? Killinger? Hunde? Marsvin?

Hunde selvfølgelig Er det måske ikke dem vi snakker om? :P
De fik øjne i dag. Du kan evt se 2 billeder på www.duro.dk

Hilsen Camilla

Fra : x Vuf x

Dato : 24-07-05 22:09

On Sun, 24 Jul 2005 21:38:57 +0200, "M&M" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Hunde selvfølgelig Er det måske ikke dem vi snakker om? :P
>De fik øjne i dag. Du kan evt se 2 billeder på www.duro.dk

Ja ja, dem til højre og i midten kan jeg godt bestemme
racen på. Det kniber straks mere med dem til venstre! ;-D

Mine 3 fra 12/7 har ikke øjne endnu.
Desuden har jeg også 3 fra 22/7.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 07:50

KLIP

> Ja ja, dem til højre og i midten kan jeg godt bestemme
> racen på. Det kniber straks mere med dem til venstre! ;-D

Hov Det er da selvfølgelig Border Terriere. Der kom 3 piger og 2 drenge.
Og det bedste af det hele var at der kom en blå (sort) pige!

Jeg er lige blevet opereret og vi har derfor måtte udstationere Molly til et
godt sted hvor hun kunne få sine hvalpe og passe og pleje dem de næste uger,
så jeg har ikke set dem "live" endnu.
Det er lidt trist, men vidste desværre intet om operationen på
parringstidspunktet, så jeg kunne ikke helt se andre muligheder.

> Mine 3 fra 12/7 har ikke øjne endnu.
> Desuden har jeg også 3 fra 22/7.

Hold da op! Så er der allerede gang i den nu! og det bliver kun værrere
Men det er heldigvis det hele værd!
Tillykke med dem allesammen!

Fra : x Vuf x

Dato : 25-07-05 08:56

On Mon, 25 Jul 2005 08:49:35 +0200, "M&M" wrote:

>Hov Det er da selvfølgelig Border Terriere.
>Der kom 3 piger og 2 drenge. Og det bedste af det
>hele var at der kom en blå (sort) pige!

Det må jeg ellers nok sige da!
Ikke at jeg har meget forstand på den race altså...

> [...]
>så jeg har ikke set dem "live" endnu.
>Det er lidt trist, men vidste desværre intet om
>operationen på parringstidspunktet, så jeg kunne

Du var da heldig, at du kunne udstationere dem.
Den mulighed har jeg aldrig haft.

>Hold da op! Så er der allerede gang i den nu!
>Og det bliver kun værrere
>Men det er heldigvis det hele værd!
>Tillykke med dem allesammen!

Jo tak, men hvad mener du med allerede gang i den?
Jeg har opdrættet papilloner i 16 år.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 13:08

KLIP

> Jo tak, men hvad mener du med allerede gang i den?
> Jeg har opdrættet papilloner i 16 år.

Jeg læste det som d. 22/6 og ikke 22/7. Derfor mente jeg at der måtte være
gang i den med de hvalpe, aldersmæssigt. Men når de ikke er ældre nu, så har
du heldigvis et par dage at lade op på, for du får da noget at se til med to
kuld

Hilsen Camilla

Fra : x Vuf x

Dato : 25-07-05 22:27

On Mon, 25 Jul 2005 14:08:08 +0200, "M&M" wrote:

> [...]
>Men når de ikke er ældre nu, så har du heldigvis et par dage
>at lade op på, for du får da noget at se til med to kuld

Nu består hvert kuld jo kun af 3 hvalpe,
så det er nu slet ikke så slemt.
Der er 12 dage imellem kuldene.

Fra : fam. Ager

Dato : 23-07-05 05:25

> [...]
> Det var en "feriehund" der var løbet "hjemme" fra, men er nu hjemme igen.
> Dejligt også for den stakkels ældre dame som har savnet den.

----------------------------

det var da godt, at den kom "hjem" igen.. godt du tog dig af den sålænge!.
mvh. marie

Fra : susanne schmidt

Dato : 26-07-05 13:59

>Det kunne jo forresten være aktuelt at
>sige at vi bor i Bogense.
>
>/Jim

Hejsa Jim

Jeg ved at dyrlægerne i Søndersø og Branderup plejer at ville
hjælpe også, samt kan de også fortælle dig om hunden eventuelt har
en chip så man kan finde ejeren.

MVH Sanne

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 20:11

> [...]
> forkellige hunde racer?
> Jeg har kigget på hunde-portalen, men synes oversigten er lidt "bøvlet"

www.dog-inn.dk/velkommen.htm
er der bla race og kennelindeks, det kan være du kan finde den der
VH Simonsen