Software til filmdatabase
Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-07-05 16:19

Hvis ikke i denne gruppe, hvor diskuterer man så kartoteks- og
databaseprogrammer til registrering af filmsamlingen?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 22-07-05 20:10

Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk> wrote in

> Hvis ikke i denne gruppe, hvor diskuterer man så kartoteks- og
> databaseprogrammer til registrering af filmsamlingen?

Det passer fint i denne gruppe :)

www.dvdprofiler.com er mit bud på det (næsten) perfekte
redskab :D

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-07-05 21:42

Den 22 Jul 2005 19:10:11 GMT, skrev Lars Gjerløw Jørgensen:

>Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk> wrote in

>Det passer fint i denne gruppe :)

Bueno!

>www.dvdprofiler.com er mit bud på det (næsten) perfekte
>redskab :D

Jeg har lige købt det. Om det er perfekt er for tidligt at sige noget
om, men der er da muligheder i det, kan jeg se.

Jeg kunne dog godt tænke mig en ny hud til mellemansigtet og har
browset udvalget af skins, men det er jo totalt uoverskueligt. Kender
du, eller andre, et godt overtræk på dansk, eller har erfaringer med
at oversætte et eksisterende?

Og hvor - hvis man nu ta'r standardskindet - kan man registrere links
til websites, der har relevans for den pågældende film?Jeg vil gerne
kunne slå den op hos f.eks. Dvdoo, Axel o.s.v. og se detaljer, priser
m.m.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-07-05 00:52

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> til websites, der har relevans for den pågældende film?Jeg vil gerne
> kunne slå den op hos f.eks. Dvdoo, Axel o.s.v. og se detaljer, priser

Hvis filmene er rigtigt lagt ind hos DVDProfiler skulle alle de
oplysninger du kan hente hos Dvdoo og Axel lige pånær priser allerede
være der. Både Axel og Dvdoo bruger teksten fra coveret og det er præcis
det samme man gør i DVDProfiler med lidt extra info om easter eggs og
lign. Der er generelt også en direkte link til IMDb's omtale af filmen.

Kan dog ikke huske om man kan se alle oplysninger i standardskindet men
det ville jeg da tro.

Hvilke oplysninger bortset fra pris er det du mangler?

Tenz.