Bedste software firewall ?
Fra : Daniel

Dato : 04-06-01 17:46

Jeg bruger BlackICE Defender til min TDC ADSL
forbindelse.

Er det en god og sikker løsning, eller er der en
bedre firewall ?

Mvh.
Daniel

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 04-06-01 19:40

On Mon, 4 Jun 2001 18:45:44 +0200, "Daniel" <daniel@adslhome.dk>
wrote:

>Jeg bruger BlackICE Defender til min TDC ADSL
>forbindelse.
>
>Er det en god og sikker løsning, eller er der en
> [...]
Jeg mener ikke BlackICE checker udgående, jeg bruger TinyFirewall fra
www.tinysoft.com, den er endda gratis.
MVH. Kim S. Poulsen

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 04-06-01 19:47

www.tinysoftware.com
MVH. Kim S. Poulsen

Fra : Morten B

Dato : 04-06-01 20:38

"Daniel" <daniel@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg bruger BlackICE Defender til min TDC ADSL
> forbindelse.
>
> Er det en god og sikker løsning, eller er der en
> bedre firewall ?

I følge www.grc.com skulle ZoneAlarm være den bedste... men jeg ved det ikke
selv.

/Morten

Fra : ZAP

Dato : 05-06-01 16:49

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> skrev i en meddelelse >
> I følge www.grc.com skulle ZoneAlarm være den bedste... men jeg ved det
ikke
> selv.

Jeg kan varmt anbefale at investere i ZoneAlarm Pro udgaven. Den koster en
smule, men er pengene værd.

Venligst ZAP

Fra : Morten B

Dato : 07-06-01 21:56

"ZAP" <presario266@hotmail.com> wrote in message
> Jeg kan varmt anbefale at investere i ZoneAlarm Pro udgaven. Den koster en
> smule, men er pengene værd.

Jeg kan ikke helt gennemskue hvad man får ekstra og om jeg har brug for de
ekstra features. Kan du uddybe for mig hvad pro kan som den gratis ikke kan?

/Morten

Fra : ZAP

Dato : 08-06-01 17:42

> [...]

> Jeg kan ikke helt gennemskue hvad man får ekstra og om jeg har brug

> for de ekstra features. Kan du uddybe for mig hvad pro kan som den

Nu har jeg ikke selv "light" udgaven, men jeg har set en del der har brokket
sig over at diverse computerblade ikke tester Pro udgaven i deres firewall
sammenligninger. Tag et kig på:
http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry17c?CID=0&PN=5&SP=10007&SID=2
4156&PID=300533&DSP=&CUR=840&CACHE_ID=0 for detaljer.

Venligst ZAP

Fra : John S. Hansen

Dato : 05-06-01 16:59

Tjah det ved jeg nu ikke omd er er men prøv ZoneAlarm www.zonealarm.com et