Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotokritik.dk - konto
Fra : Heine Christensen

Dato : 22-07-05 14:46

Hej

Jeg har som så mange andre oprettet en konto på fotokritik.dk

Aktiveringsmailen blev desværre rejected på mailserveren da mailadressen som
den sendes fra ikke svare overens med fotokrtik.dk domænet....

Mit spørgsmål er så, hvor lang tid der går før man kan oprette den samme
konto igen(udløb af aktivering på mailadresen - hc(at)teamhm(dot)dk

HC

Fra : Tommy Jensen

Dato : 22-07-05 15:02

On Fri, 22 Jul 2005 15:45:45 +0200, "Heine Christensen"
<hc@_remove_teamhm.dk> wrote:

> [...]
>
>Mit spørgsmål er så, hvor lang tid der går før man kan oprette den samme
>konto igen(udløb af aktivering på mailadresen - hc(at)teamhm(dot)dk

Prøv at sende en mail til

mailto:fotokritik@fotokritik.dk

Så kan de sikkert hjælpe.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Heine Christensen

Dato : 22-07-05 21:15

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at sende en mail til
>
> mailto:fotokritik@fotokritik.dk
>
> Så kan de sikkert hjælpe.

Ja, måske, hvis ellers der var nogle i den anden ende.

HC

Fra : Heine Christensen

Dato : 24-07-05 19:51

"Heine Christensen" <hc@_remove_teamhm.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, måske, hvis ellers der var nogle i den anden ende.

Øv øv, stadig intet liv/svar fra fotokritik.
Er her nogle som kan trykke på nogle knapper et sted, så jeg kan komme
videre med min "tilmelding"

HC

Fra : Heine Christensen

Dato : 09-08-05 22:10

"Heine Christensen" <hc@_remove_teamhm.dk> skrev i en meddelelse
> Øv øv, stadig intet liv/svar fra fotokritik.
> Er her nogle som kan trykke på nogle knapper et sted, så jeg kan komme
> videre med min "tilmelding"

Er her slet ingen som ved hvem jeg skal have fat i....Bliver jeg mon nødt
til at oprette en falsk konto for at komme ind og skrive i forumet, så jeg
kan få enten slettet eller åbnet min konto som altså endnu ikke er
aktiveret.

HC