MS Windows
briani 27239
Adressekartotek
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 22-07-05 10:29

Hej.

Hvor ligger adressekartoteket til Windows 98 SE' Outlook Express ?

Erik

Fra : Jack

Dato : 22-07-05 10:50

Kan ikke lige huske det, men har du prøvet at søge på *.wab

Så burde du finde det

Fra : Calle.

Dato : 22-07-05 10:52

Erik Jakobsen wrote:
> Hej.
>
> Hvor ligger adressekartoteket til Windows 98 SE' Outlook Express ?

søg efter *.wab
--
Calle.

Fra : JSH [9800]

Dato : 22-07-05 10:52

Hvis det er for at sikre en kopi, der nemmeste at starte Adressekartoteket
op og herefter gå i filer->Eksporter->Adressekartotek (wab) og placer det på
en diskette eller lign.

Når du så igen skal installere/gendanne gør du det samme - blot Importerer
du i stedet.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 22-07-05 12:56

JSH [9800] wrote:
> [...]
> en diskette eller lign.
>
> Når du så igen skal installere/gendanne gør du det samme - blot Importerer

Hi.

Tak til jer alle 3 for jeres svar. Jeg har fundet .wab filerne. Det er
ovre hos min nabo, at jeg har problemet. Jeg har ominstalleret deres
Windows 98 SE, og først ghostede jeg deres harddisk over på en harddisk,
som jeg havde.

Jeg har prøvet at kopiere .wab filerne over med Totalcommander, men de
skal åbenbart Imprteres, som du skriver ovenover ?.

Mvh, Erik

Fra : Jack

Dato : 22-07-05 17:04

Jeps, du kan ikke overskrive...

Bo

Fra : Hans Greve

Dato : 22-07-05 22:38

"Jack" <gopot****@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeps, du kan ikke overskrive...
>
> Bo

Jo

Hans

Fra : Jack

Dato : 23-07-05 10:50

Niks...
Jeg har aldrig kunnet.... end of story
Det har altid skulle importeres for at virke.

Fra : Hans Greve

Dato : 23-07-05 22:30

> Niks...
> Jeg har aldrig kunnet.... end of story
> Det har altid skulle importeres for at virke.

Sorry. Jeg har gjort det mange gange. Filnavn skal være det samme og
Adressekartoteket må ikke være åbnet.

Fra : Jack

Dato : 23-07-05 23:43

Lyder underligt, men måske´det med navnet kan være en forklaring, mener nu
bare, at det har været det samme, da Windows selv døber det til brugernavn
??