Suha Arafat (hunhunden fra Fatah) har brug~
Fra : Rune

Dato : 22-07-05 09:49

Lige noget kvalitetsspam jeg fik i dag af hunhunden fra Fatah: Suha Arafat
(eller i det mindste en der lader som om hun er den lille horetøs) - og så
er det afsendt fra en adresse der ligger på walla.com, så jeg ved ikke om
det er en joke eller en Nigerisk Scam?

"
Fra : Alucard

Dato : 22-07-05 10:49

On Fri, 22 Jul 2005 10:48:53 +0200, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

> [...]
>er det afsendt fra en adresse der ligger på walla.com, så jeg ved ikke om

<snip>

Det lyder som "Nigeria Scam"

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-05 10:54

Rune <rune@slambam.dk> skrev:
>Lige noget kvalitetsspam jeg fik i
> [...]

.... den er helt sikkert autentisk ... PLO har nemlig alle mulige
gode grunde til at holde financielle spins fortrolige ... ved at
spamme dem ud på internettet ...

Fra : Rune

Dato : 22-07-05 11:05

> ... den er helt sikkert autentisk ... PLO har nemlig alle mulige
> gode grunde til at holde financielle spins fortrolige ... ved at
> spamme dem ud på internettet ...

Ja det mener jeg jo helt bestemt også. Jeg har også allerede sendt hende mit
navn, adresse, bankkonti og alle personlige pinkoder jeg kunne komme i
nærheden af. 30% er sgu en ok fair betaling og Suha Arafat er kendt for at
være en kvinde man kan stole på.

mvh,
Den fremtidige millionær

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-05 11:15

Rune <spam@spam.spam> skrev:

>Ja det mener jeg jo helt bestemt også.
> [...]

Godt gået. Lover du så, at du også i fremtiden vil plastre
dk.politik til med de spammails du modtager?

Fra : Rune

Dato : 22-07-05 11:54

> Godt gået. Lover du så, at du også i fremtiden vil plastre
> dk.politik til med de spammails du modtager?

Ja ja. Det skal jeg nok. Nu når jeg får snablen dybt op i Suhas (EU
finansieret) millionkasse, vil jeg, ligesom Suha, aldrig behøves at arbejde
mere - så vil jeg få masser af tid. Og jeg lover aldrig at glemme hvor jeg
kom fra.