Deepnet browser.
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 09:22

Hej,

Jeg har i et stykke tid benyttet Deepnet Browser
http://www.deepnetexplorer.com/ og er særdeles glad for den.
Den virker alle de steder, hvor IE virker, hvilket ikke er tilfældet for
Firefox.
Er der andre der har prøvet den? Jeg har søgt tilbage i gruppen efter
"Deepnet", men den er vist aldrig blevet kommenteret.

Mvh Sven

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-07-05 10:42

"Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

>Den virker alle de steder, hvor IE virker, hvilket ikke er tilfældet for
>Firefox.

Ikke så sært - Deepnet er blot en skal ovenpå IE.

--
What is life, except excuse for death,

----===== http://www.better-browser.info =====----

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-05 19:23

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> wrote in message
> "Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

> Ikke så sært - Deepnet er blot en skal ovenpå IE.

Javist. men det er en _god_ skal , med en funktionalitet som IMHO er
meget bedre end firefox.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-07-05 19:40

"Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

>Javist. men det er en _god_ skal , med en funktionalitet som IMHO er
>meget bedre end firefox.

Hvordan er den i forhold til Opera?

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 09:21

> "Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

> Hvordan er den i forhold til Opera?

Gratis, også uden reklamer.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-07-05 11:34

"Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

>Gratis, også uden reklamer.

Det var nu ikke det, jeg tænkte på. Det var i forhold til
funktionaliteten.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 13:29

> "Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

> Det var nu ikke det, jeg tænkte på. Det var i forhold til
> funktionaliteten.

Jeg har kun prøvet Opera kortvarigt, og havde også med den nogle problemer.
Det er da muligt at Opera er bedre, hvad det så end betyder, end andre
browsere. Men Deepnet opfylder mine krav tilfredstillende, og ser derfor
ingen grund til bruge tid på andre browsere.
Jeg prøvede Firefox og Opera fordi jeg gerne ville have "tabbed browsing".
Kun Deepnet virkede alle steder som IE, så den kører jeg med indtil videre.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-07-05 12:09

"Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

>Gratis, også uden reklamer.

I øvrigt: Er Windows og dermed IE og dermed hele Deepnets "motor"
gratis?

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 13:23

> "Sven Lindhardt" <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> posting:

> I øvrigt: Er Windows og dermed IE og dermed hele Deepnets "motor"
> gratis?

"Gratis" betyder i denne sammenhæng, at der ikke er nogen ekstraudgifter.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-07-05 19:36

"Sven" == Sven Lindhardt <svt[SnabelA]svenlind[Dot]dk> writes:

> "Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> wrote in message

> Javist. men det er en _god_ skal , med en funktionalitet som IMHO
> er meget bedre end firefox.

Det ser da ikke ud til at den kan noget Firefox ikke kan. Hvad er det
du tænker på?

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 09:25

> Det ser da ikke ud til at den kan noget Firefox ikke kan. Hvad er det
> du tænker på?

Jeg kunne ikke få Firefox til at virke bl.a. med pc-bank, og Microsoft
update. Plus nogle andre ting som jeg ikke lige kan huske.
Det var nok til at jeg ikke ville have Firefox som default browser.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-07-05 18:33

Sven Lindhardt skrev:

> Jeg kunne ikke få Firefox til at virke bl.a. med pc-bank, og
> Microsoft update. Plus nogle andre ting som jeg ikke lige kan huske.
> Det var nok til at jeg ikke ville have Firefox som default browser.

Det er jo så et bevidst valg fra Microsoft!!!! Det har intet med
firefox at gøre. Problemet er active x teknologierne der bliver brugt
på siden!

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 20:36

> Det er jo så et bevidst valg fra Microsoft!!!! Det har intet med
> firefox at gøre. Problemet er active x teknologierne der bliver brugt
> på siden!

Jamen, det er da muligvis rigigt nok. Jeg er temmelig ligeglad med hvad
grunden er! Det er da muligt at store stygge Microsoft skal bebrejdes. Jeg
ville blot gøre opmærksom på, at der findes en "tabbed browser" som er er
kompatibel med IE. Hvis man ikke kan lide browsere som er kompatible med IE,
så brug da endelig nogen andre.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 23-07-05 21:22

Sven Lindhardt skrev:

> [...]
> browser" som er er kompatibel med IE. Hvis man ikke kan lide browsere
> som er kompatible med IE, så brug da endelig nogen andre.

Spørgsmålet burde jo så ikke være om den er kompatibel med IE, men om
den er kompatibel med dagens standarder! Det skal ikke være nogen
hemmelighed at jeg da glæder mig til den 27.juli (www.winsupersite.com
i øverste højre hjørne :) ) så kommer IE7 beta1 og det bliver da helt
afgjort interessant at se hvor meget teamet rent faktisk har forsøgt at
indhente. Jeg har selv tidligere brugt maxthon, avant og hvad de nu
ellers hedder, men det er jo desværre ikke så helstøbt som et rigtigt
produkt. og jeg kan i særdeleshed godt forstå dit ønske om tabbed
browsing. Det er efter min mening noget af det vigtigste i dag for at
brugerne har en ordentlig oplevelse af at surfe på nettet. Langt de
fleste mennesker der bruger nettet jævnligt har mellem 3 og 10 sites
åbne på næsten ethvert givet tidspunkt og der er det for
overskuelighedens og brugervenlighedens skyld nødvendigt med styr på
vinduerne. Desværre er der bare ikke rigtigt nogen IE udgave som kommer
i nærheden af FF og Opera når det gælder om at kontrollere dem.
Men det er som med al anden brug af software personlige preferencer, og
det man føler er bedst for en arbejder man som regel også hurtigst med!

Claus

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 29-07-05 09:48

> Jeg kunne ikke få Firefox til at virke bl.a. med pc-bank, og
> Microsoft update. Plus nogle andre ting som jeg ikke lige kan huske.
> Det var nok til at jeg ikke ville have Firefox som default browser.

Det er så dit valg, at du vil lade enkelte sites der ikke følger den
gældende standard diktere dig hvilken browser du skal bruge.

Men det har jo ikke så meget med funktionalitet at gøre, som du
startede med at skrive.