mediaventures
Fra : lhs

Dato : 21-07-05 23:21

Hej

Sidder lige her lidt småfuld i Kroatisk øl og lidt Absinth og lytter til
Klaus Bartels score til Pirates of the ... og lur mig om jeg ikke pludselig
kommer til at synes at mange strofer minder mig meget om Hans Zimmers musik
til Backdraft, eller hvad.. jaja, jeg kender lidt til media ventures ideer
mv: http://www.apple.com/dk/pro/music/zimmer/index3.html

menn.... er genbrud ikke genbrug, er der andre eksempler inden for scoring
der er så tydelige mht. genbrud af soundtrack materiale (og, nej snak ikke
om Horner..)

Lars HS

Fra : the LU

Dato : 21-07-05 23:56

> [...]
scoring
> der er så tydelige mht. genbrud af soundtrack materiale (og, nej snak ikke

Jeg tror at PotC-soundtracket er en slags "best of Zimmer", da jeg også kan
høre MEGET tydelige spor af Gladiator scoren.

Toby