Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra Tange i dag
Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 22:26

Nej, ikke den Tange. En Lille flække på Midtfyn.

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-21-11a2b.jpg

Den er lidt mørk, ja, men solen skinnede heller ikke over det hele

Hug - tudekiks - vi tager det hele
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-07-05 08:44

Ole Larsen wrote:
> Nej, ikke den Tange. En Lille flække på Midtfyn.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-21-11a2b.jpg
>
> Den er lidt mørk, ja, men solen skinnede heller ikke over det hele

Jeg kan godt lide det (det der med flader ). Jeg synes den stribethed,
du har i himlen er interessant sammen med de trær, der står som næsten
solariserede konturer i horisonten. Eneste irritationsmoment er, at der er
en tot hø lidt th. for midten, der ligner en nyfriseret autonom. Men de
fleste vil nok synes at det lige nøjagtig er det, der giver liv i fladen.

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-05 09:27

Jan Bøgh skrev:

> [...]
> en tot hø lidt th. for midten, der ligner en nyfriseret autonom. Men de
> fleste vil nok synes at det lige nøjagtig er det, der giver liv i fladen.

Himlen er en mark Himlen lod jeg først beholde den blå-grå farve, men
skar den væk. Det er mærkeligt: Det var totalt overskyet, regnede, men
kontrasterne i kornet & ukrudtet var der. Hvor f..... det lys kom fra
aner jeg ikke, men skruede lidt op. Egentlig havde jeg troet at det
grønne ukrudt ville blive meget lyst i denne "ir konvert", og det var
derfor jeg stoppede, men...

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-05 12:41

"Ole Larsen"
> [...]
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-07-21-11a2b.jpg
>
> Den er lidt mørk, ja, men solen skinnede heller ikke over det hele

Interessant billede, flot. -max-

Fra : lars bo

Dato : 23-07-05 18:30

> "Ole Larsen"

> Interessant billede, flot. -max-

Det kan umuligt være samme billede vi ser på, for mig ligner det kejserens
nye klæder.
hilsen
lars bo

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-07-05 18:50

lars bo skrev:
> "-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan umuligt være samme billede vi ser på, for mig ligner det kejserens
> [...]
Lars Bo - Kejserens Nye Klæder kan man jo ikke se.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-07-05 15:45

lars bo wrote:

> Det kan umuligt være samme billede vi ser på, for mig ligner det
> kejserens nye klæder.

Hvem var det nu lige, der mente at kunne se kejserens nye klæder?

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.