message sending not allowed???/Telia
Fra : Søren

Dato : 21-07-05 22:20

Hej ,jeg har fået en SET600 hos telia,men når jeg vil sende mms skriver den
"message sending not allowed"netop lige inden den er færdig med at sende,
jeg har fået tilsendt mms indstillinger fra telia.
email og internet virker fint.
Nogen der har en løsning??

Søren

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-07-05 01:02

Hej
Du skal lige sende en mms til dig selv først.

Mvh. Brian

Fra : Søren

Dato : 23-07-05 00:17

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Du skal lige sende en mms til dig selv først.

hmm, det hjælper desværre ikke,andre forslag??

Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-07-05 18:44

Søren skrev den 21-07-2005 23:19:
> [...]
> "message sending not allowed"netop lige inden den er færdig med at sende,
> jeg har fået tilsendt mms indstillinger fra telia.

Har du prøvet at skrive +45 foran beskedcentralen

+4526265151
(se i beskedindstillinger)

Hvis du har problemer med at komme i kontakt med netværket, så bør du se
om du kan søge efter Telia's netværk manuelt. (husk, at din telefon
skal være låst op fra Orange's net)
Derudover kan det hjælpe, hvis du har mulighed for at putte simkortet
over i en fungerende teliatelefon og bytte tilbage igen.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året