Fire nye terror-bomber i London
Fra : Per Rønne

Dato : 21-07-05 15:27

Jeg ser netop at London er blevet ramt af fire nye bombeattentater, igen
tre i undergrunden {metroen} og en i en bus. Nøjagtig tre uger efter det
første al Qaeda-angreb.

Foreløbig ser det dog ikke ud til at være lige så alvorligt som det
første.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 21-07-05 15:56

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> første al Qaeda-angreb.
>
> Foreløbig ser det dog ikke ud til at være lige så alvorligt som det

2 uger efter, og uden at lyde som om at det er ingenting, så er min teori at
det er nogen Wannabees der har prøvet at efterligne disse terrorister, da
der med stor sandsynlighed har været tale om forholdsvis små rørbomber!

--
Allan Riise

Fra : Sten Schou

Dato : 21-07-05 16:20

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da der med stor sandsynlighed har været tale om forholdsvis små rørbomber!

Måske der blot er tale om "almindelige" muslimer?

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 21-07-05 19:20

> [...]
> da der med stor sandsynlighed har været tale om forholdsvis små rørbomber!

De ligner fint muhamedanere i mine øjne..
De 2 jeg så blive ført væk af politiet var ikke briter.

J.

Fra : Ingolf

Dato : 21-07-05 20:36

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote in message
> De ligner fint muhamedanere i mine øjne..
> De 2 jeg så blive ført væk af politiet var ikke briter.
>
> J.

Flot laserøje! Jim er allerede i Glistrup grøften igen!

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 08:47

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> De ligner fint muhamedanere i mine øjne..
> De 2 jeg så blive ført væk af politiet var ikke briter.

Uha da Jim..
De er så blevet løsladt igen, uden sigtelser..

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 10:02

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse

> Uha da Jim..
> De er så blevet løsladt igen, uden sigtelser..

Og?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 10:07

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og?

Dit skriv var, som sædvanlig totalt irrelevant...

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 10:17

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse

> Dit skriv var, som sædvanlig totalt irrelevant...

Det har du ikke påvist.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 10:22

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du ikke påvist.

Er du på stoffer?

Skrev du ikke at .....
"De ligner fint muhamedanere i mine øjne..
De 2 jeg så blive ført væk af politiet var ikke briter."

Og da disse personer er løsladt, og *intet* har med anslagene at gøre, og
hverken er sigtet eller på anden måde længere i politiets søgelys, så er det
da totalt irrelevant.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 10:28

> [...]
> hverken er sigtet eller på anden måde længere i politiets søgelys, så er

Overhovedet ikke.
Politiet gik jo ikke hen for at arrastere et par lyshårede og britisk
udseende mænd.
Det ville nærmest være overflødigt at fokusere på nordeuropæiske personer.
Vi ved nemlig, at kun muhamedanere kan stå bag denne gerning, nøjagtig som
den sidste for 2 uger siden.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 11:06

> [...]
> Vi ved nemlig, at kun muhamedanere kan stå bag denne gerning, nøjagtig som

Derfor er det *stadig* irrelevant at du har set 2 ikke britisk udseende mænd
blive anholdt.

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 11:31

> [...]
> Vi ved nemlig, at kun muhamedanere kan stå bag denne gerning, nøjagtig som

Ligner Muslimer typisk også asiater i dine øjne.
Det engelske politi har lige skudt en asiat 5 gange, højst sandsynligt er
han død.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 12:38

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse

> Ligner Muslimer typisk også asiater i dine øjne.
> Det engelske politi har lige skudt en asiat 5 gange, højst sandsynligt er
> han død.

Ja, pakistanere er jo asiater og i den grad muslimer som det typiske.
Og ja, han er død, heldigvis.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-07-05 13:09

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, pakistanere er jo asiater og i den grad muslimer som det typiske.
> Og ja, han er død, heldigvis.

Igen er du forkert på den, han var sydasiat, altså højst sandsynligt
Indoneser.
Og hvorfor er det godt at han er død?
Det er da næsten det værste ved historien, for døde mænd sladrer jo som
bekendt ikke!

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 17:02

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

> Og ja, han er død, heldigvis.

Desværre. Nu kan han jo ikke forhøres.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 17:22

> Desværre. Nu kan han jo ikke forhøres.

Næ, men han vill jo nok ikke have sagt en lyd alligevel.
Han er jo beskyttet af vores spilleregler.
Så hvis han har haft noget i sin rygsæk, hvad vi endnu ikke har fåetoplyst
noget om, så ville det være interessant at vide, om der var eksplosiver i
den.
I så fald vil en afhøring være yderligere overflødig. Man får ham ikke til
at afsløre sine medskyldige, levende som døde.

J.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 19:02

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Næ, men han vill jo nok ikke have sagt en lyd alligevel.

Og politiet har nu oplyst at han /ikke/ havde forbindelse til
terrornetværket. Måske var han bare en ulovlig indvandrer?
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 19:12

> Og politiet har nu oplyst at han /ikke/ havde forbindelse til
> terrornetværket. Måske var han bare en ulovlig indvandrer?

Måske..
Mon ikke de får ham identifiseret med tiden.
Og var han illegal indvandrer, så må det siges, at han selv havde sat sig i
den fatale situation.
I disse terror-tider gør man bare, hvad man får besked på, når politi eller
militær beder en om det.
I modsat fald risikerer man at blive skudt.
Jeg finder rimeligt.

J.

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-07-05 13:16

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Overhovedet ikke.

Forvent ikke at lille Jimsebasse erkender sine egne fejl, sådan fungerer det
ikke

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 17:02

> [...]

> Vi ved nemlig, at kun muhamedanere kan stå bag denne gerning, nøjagtig som

Nu er der rent faktisk skandinaver, danskere, der konverterer til islam.
Hyppigt bliver de så nogle af de mest radikale islamister - og
potentielle selvbombere. Som den 19-årige kristne caraiber der var
konverteret til islam, og som sprængte sig selv i luften 7. juli.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 17:20

> [...]
> potentielle selvbombere. Som den 19-årige kristne caraiber der var
> konverteret til islam, og som sprængte sig selv i luften 7. juli.

Jo jo.. Men det er ikke det typiske billede.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 19:02

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo jo.. Men det er ikke det typiske billede.

Der sidder faktisk en ung etnisk franskmand, konverteret til islam, på
dødsgangen i et nordafrikansk fængsel. For islamistisk terror. Og der er
etnisk danske konvertitter, der er vagtmænd i Hizb-ut-Tahrir.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 19:13

> Der sidder faktisk en ung etnisk franskmand, konverteret til islam, på
> dødsgangen i et nordafrikansk fængsel. For islamistisk terror. Og der er
> etnisk danske konvertitter, der er vagtmænd i Hizb-ut-Tahrir.

Så må man gå ud fra, at de ved, hvad de går ind til.
Og de kender konsekvensen af deres handlinger.

J.

Fra : AJC

Dato : 22-07-05 23:04

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) wrote in

> Der sidder faktisk en ung etnisk franskmand, konverteret til islam, på
> dødsgangen i et nordafrikansk fængsel. For islamistisk terror. Og der
> er etnisk danske konvertitter, der er vagtmænd i Hizb-ut-Tahrir.

De burde selvfølgelig spærres inde eller helt udvises!

Fra : Jim

Dato : 22-07-05 23:45

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) wrote in

> De burde selvfølgelig spærres inde eller helt udvises!

Alene det, at HuT ude i den store verden er at betragte som en
terrororganisation, burde være nok til at få alle i den klub både bag lås og
slå eller sendt ud af landet.
De, som måtte have fået tildelt dansk statsborgerkab ved afstemning i
Folketinget, kan pænt aflevere det igen ved checkout.

J.

Fra : NoPasaran

Dato : 23-07-05 00:14

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i meddelelsen news:42e11cb4$0
$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jo jo.. Men det er ikke det typiske billede.

Nej, heldigvis er denne perverterede del af den danske befolkning ikke mere
udbredt end den tilsvarende gruppe i 1935-45.

--
NoPasaran

Fra : G B

Dato : 21-07-05 18:45

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Foreløbig ser det dog ikke ud til at være lige så alvorligt som det
> første.

Tag det bare roligt - det er kun et enkeltstående tilfælde.

GB

Fra : Jim

Dato : 21-07-05 19:21

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) skrev i meddelelsen

> Tag det bare roligt - det er kun et enkeltstående tilfælde.

Ja, hver af de nu otte sprængte bomber er enkeltstående tilfælde.

J.

Fra : Jim

Dato : 21-07-05 19:19

> [...]
> Jeg ser netop at London er blevet ramt af fire nye bombeattentater, igen
> tre i undergrunden {metroen} og en i en bus. Nøjagtig tre uger efter det

2 uger!

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 08:13

Jim <Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> 2 uger!

Jeg /har/ opdaget det.
--
Per Erik Rønne

Fra : Trans

Dato : 22-07-05 02:28

Per Rønne wrote:

> [...]
> første al Qaeda-angreb.
>
> Foreløbig ser det dog ikke ud til at være lige så alvorligt som det

Islamisterne forsøgte sig med et al-Quaeda-style da cabo, men bomberne
anrettede ikke nævneværdig skade. Måske detonerede de rigtige bomber
ikke. It's a godsend for the police, som fik nogle gode signalementer
af bombemændene. Hvis nogen af dem pågrines, hvilket er meget muligt,
bliver det meget nemmere at opklare hovedsagen.

Bent

Fra : Konrad

Dato : 22-07-05 07:28

> [...]
> Jeg ser netop at London er blevet ramt af fire nye bombeattentater, igen
> tre i undergrunden {metroen} og en i en bus. Nøjagtig tre uger efter det

2 uger, og det virker mildelst talt amatøragtigt. Intet "Al-Quada" mærke
her. Enten er det medløbere som er blevet inspireret, læs : svage sjæle
draget ind i et mønster af de frygtsomme - ellers også er der tale om
højreorienterede hooligan typer der bare ikke kan få nok.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 08:13

Konrad <davidkonrad@gmail.com> wrote:

> [...]
> draget ind i et mønster af de frygtsomme - ellers også er der tale om
> højreorienterede hooligan typer der bare ikke kan få nok.

Jeg hører ellers i morgenradioavisen, at det britiske politi /ikke/
mener at der er tale om en efterligning. Det var i bund og grund samme
gruppe, men en anden celle, der forsøgte sig. Noget gik bare galt med
bomberne - heldigvis.
--
Per Erik Rønne

Fra : Konrad

Dato : 22-07-05 09:14

> [...]
> mener at der er tale om en efterligning. Det var i bund og grund samme
> gruppe, men en anden celle, der forsøgte sig. Noget gik bare galt med

Det mærkelige er imho at alle 4 (eller 5?) såkaldte bomber ikke virkede, at
der åbenbart er utallige vidner osv. Det virker ikke særlig veltilrettelagt
eller "professionelt", imho.

Fra : Per Rønne

Dato : 22-07-05 09:32

> [...]

> der åbenbart er utallige vidner osv. Det virker ikke særlig veltilrettelagt

Der var vist også masser af vidner ved de først angreb, der døde de
bare. Så i bund og grund hører det vel sammen med at bomberne ikke
virkede. Det er vel også den samme der har lavet dem.

Politiet snakker om at sprængstoffet kan være »for gammelt«, men jeg må
indrømme at jeg ikke har forstand på sprængstof.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-07-05 08:23

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
> [...]
> draget ind i et mønster af de frygtsomme - ellers også er der tale om
> højreorienterede hooligan typer der bare ikke kan få nok.

Det bliver spændende at se hvilken kategori som står bag, det kan jo blive
ret afgørende for forventlingerne til den umiddelbare fremtid.

Fra : Konrad

Dato : 22-07-05 09:14

> Det bliver spændende at se hvilken kategori som står bag, det kan jo blive
> ret afgørende for forventlingerne til den umiddelbare fremtid.

Helt enig.