MS Windows
briani 27239
Billed i start, kan den ændres?
Fra : Ivan

Dato : 21-07-05 13:29

Dav i gruppen

Win XP Pro, i start findes mappen billeder. Den ligger standard
C:\dokumenter/billeder. Mine dokumenter ligger på et andet drev så jeg har
flyttet til F:\dokumenter\billeder, men mine billeder ligger på et andet
drev, K:. Er det muligt at fra start - billeder så at komme i mit drev hvor
mine billeder ligger. Jeg har prøvet lidt forskelligt, men ikke noget der
dur. Skal jeg en tur over regedit. Hjælp modtages.

Fra : Hans

Dato : 21-07-05 13:46

Ivan wrote:
> [...]
> komme i mit drev hvor mine billeder ligger. Jeg har prøvet lidt
> forskelligt, men ikke noget der dur. Skal jeg en tur over regedit.

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Det er Tweakui du skal kigge på.

Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-07-05 14:57

Hans skrev:

>Det er Tweakui du skal kigge på.

Er overflødigt, det er nok blot at flytte mappen, så ændrer
Windows det selv.
--
Knud