undgå flere linier i en tabel
Fra : Kasper Birch Olsen

Dato : 21-07-05 12:15

Hej NG

jeg har en tabel der fyder mere end en side i breden. Det skal den, da den
skal præsentere data sådan. Men jeg vil meget gerne have at cellerne i
tabellen ikke bliver mere end en linie høje, for der er mange linier, og de
bliver uoverskuelige hvis de fylder for meget. Mit problem er at der er
mellemrum, skråstreger mm i nogle af cellerne, og derfor bliver de ombrudt
for at gøre tabellen kortere.

---------------
| 10-05-2005 |
---------------

bliver til
--------
| 10- |
| 05- |
| 2005 |
--------

Jeg vil gerne have det til at forblive som den øverste... Er der en måde?

- Kasper

Fra : Kasper Birch Olsen

Dato : 21-07-05 12:38

Hmm den gennemskuede jeg så ved at kigge lidt i nyhedsgruppen...

Knud Gert Ellentoft har længere nede svarret på Rasmus Kjærs spørgsmål med
følgende:

Prøv med <span style="white-space: nowrap"></span>

Og det virker naturligvis også på andet end smilyfaces...

Så en stor tak til Knud, som hjalp uden at vide det.

- Kasper