Nokia 3510i - lagring af alle data på SIM-~
Fra : Jakob Munck

Dato : 21-07-05 09:41

Jeg har 2 stk. Nokia 3510i mobiltelefoner og jeg ville gerne kunne flytte
alle data fra den ene over på den anden. Men hvordan gør jeg det? Hvis jeg
flytter SIM-kortet flyttes nogle data, ikke andre. Jeg skal altså først få
mobilen til at lagre alle sine data på SIM-kortet. Men hvordan gør jeg det?

v.h.
Jakob

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 21-07-05 14:39

I meddelse: news:42df5fa9$0$41843$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
griflede Jakob Munck:
> [...]
> det? Hvis jeg flytter SIM-kortet flyttes nogle data, ikke andre. Jeg
> skal altså først få mobilen til at lagre alle sine data på

Du kan ikke gemme andre ting end navne og numre på SIM-kortet... Skal du
overføre andre ting må du igang med et datakabel... Men numrene kan du
flytte til kortet ved at gå ind i telefonbog-menu'en og så vælge kopier fra
telefon til sim-kort.

Hygge...
Daniel

Fra : Jakob Munck

Dato : 21-07-05 20:14

> Du kan ikke gemme andre ting end navne og numre på SIM-kortet... Skal du
> overføre andre ting må du igang med et datakabel... Men numrene kan du

ja, og det kræver vel først at man har installeret noget software på sin PC.
Og spørgsmålet er om der findes en Nokia suite (som det vist nok hedder),
som kan forbinde en Nokia 3510i med en Win XP-pc gennem en af USB-portene??

Gør der det?

v.h.
Jakob

Fra : Max

Dato : 21-07-05 20:43

Hej Jakob

> Og spørgsmålet er om der findes en Nokia suite (som det vist nok hedder),
> som kan forbinde en Nokia 3510i med en Win XP-pc gennem en af
USB-portene??

Er en 3510i ikke en af de modeller man ikke kan kommunikere med ?

Mvh Max

Fra : Jakob Munck

Dato : 22-07-05 06:26

> Er en 3510i ikke en af de modeller man ikke kan kommunikere med ?

Hvad mener du med det??

v.h.
Jakob

Fra : Max

Dato : 22-07-05 09:23

Hej jakob

> Hvad mener du med det??

Er den ikke uden IR, BT og dataport ?

Mvh Max

Fra : Jakob Munck

Dato : 22-07-05 11:11

> Er den ikke uden IR, BT og dataport ?

IR og BT har den ikke. Dataport troede jeg egentlig den havde, men der står
godt nok ikke noget om det i manualen, så det kan være at du har ret. I så
tilfælde er der jo ikke noget at gøre!

v.h.
Jakob

Fra : JMo.

Dato : 22-07-05 14:32

Jakob Munck wrote:

> IR og BT har den ikke. Dataport troede jeg egentlig den havde, men der
> står godt nok ikke noget om det i manualen, så det kan være at du har
> ret. I så tilfælde er der jo ikke noget at gøre!

Det er korrekt at den ikke har nogen dataport i bunden. Den har dog en
"service-port" under batteriet, der også kan bruges til at udlæse
telefonnumre.

Jeg er dog kun stødt på kabler med seriel-stik til denne - og kun 3.part.

Se fx:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=526729257&n=605551074&pn=783068056

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 21-07-05 10:13

Kopiere fra telefon til Simkort....Det skal du kunne via menu'erne (ved ikke
lige hvilken).

/A