[gta:sa] pilot school (mulig spoiler)
Fra : Peter T.

Dato : 21-07-05 07:36

Er jeg den eneste, som synes at "destroy targets" er herresvær?

Lastbilerne er nemme nok, men at få smidt helikopteren på plads til at
pløkke de to biler er nærmest umuligt indenfor tid. Piskeriset sejler jo
rundt i luften i forhold til et af mine favoritspil Comanche 4... Og mit
gæt er at jeg i hvert fald har brugt 50 forsøg, så nu overvejer jeg snart
at bruge snyd. :(

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-07-05 08:10

Peter T. wrote:
> Er jeg den eneste, som synes at "destroy targets" er herresvær?

Missionen som sådan er ikke specielt svær.
Den bliver bare gjort enormt svær af det latterlige roterende kamera på
LSD

> [...]
> gæt er at jeg i hvert fald har brugt 50 forsøg, så nu overvejer jeg snart

Når du skal skyde de to biler så skift kameravinkel til 1. person. Så
bliver det en smule nemmere da kameraet ikke kan cykle rundt som gal.
Derudover er der lidt auto-aim på maskingeværet så du ikke behøver at
have bilerne direkte i sigtekornet men bare i nærheden for at ramme.

Fra : Peter T.

Dato : 21-07-05 08:21

Robert Eriksen ristede følgende runer:

> Missionen som sådan er ikke specielt svær.
> Den bliver bare gjort enormt svær af det latterlige roterende kamera
> på LSD

Nej, den er egentlig ikke svær som sådan. Men tidsbegrænsningen gør det
umuligt for mig at gennemføre det på tid - også selv om jeg lander i den
røde zone. Min "rekord" har hidtil været på irriterende 68% (for helvede
jeg bandede højt, da jeg troede den var i hus!).

> [...]
> Derudover er der lidt auto-aim på maskingeværet så du ikke behøver at
> have bilerne direkte i sigtekornet men bare i nærheden for at ramme.

Jeg er altid i 1.person når jeg er ikke er på gåben, men det bliver ikke
nemmere af den grund. Og auto-aim på maskinkanonen har jeg testet og det
fungerer vist ikke hos mig grrrrr...

Det pudsige er at man flyver rundt i en dødavanceret apache kamphelikopter
ala dem der falder ned i Irak nu og da (mon det er derfra, Rockstar er
blevet inspireret til styringen? hehe..), men den har hverken guidede eller
varmesøgende missiler eller andet luksus. :)

Fra : Peter T.

Dato : 21-07-05 10:05

Peter T. ristede følgende runer:

> [...]
> i den røde zone. Min "rekord" har hidtil været på irriterende 68%
> (for helvede jeg bandede højt, da jeg troede den var i hus!).

Arhh... Efter forsøg nr 867 så lykkedes det endelig - og endda uden snyd.
Og de 3 efterfølgende missioner var så nemme, som at klø sig i røven.

Fra : guf

Dato : 21-07-05 21:18

Ang. pilot school missionen som hedder noget med "cirkel the airfield" kunne
jeg godt bruge en snydekode. Nu har jeg prøvet alle de gode råd, såsom 1.
person, ca. 100 gange uden held. Er der en "complete mission" kode man kan
bruge?

Guf

Fra : Peter T.

Dato : 22-07-05 06:00

guf ristede følgende runer:

> [...]
> kunne jeg godt bruge en snydekode. Nu har jeg prøvet alle de gode råd,
> såsom 1. person, ca. 100 gange uden held. Er der en "complete mission"

Ja, jeg faldt over en pæn lang liste over snydekoder forleden. Med lidt
flid burde du kunne finde den, for jeg har ikke gemt linket, da jeg
heldigvis ikke har fået brug for den (endnu). :)

Men det der snød mig i "circle the airfield", var at man først skal dreje
til venstre efter første corona og derefter stille og roligt til højre
resten af vejen eller vice versa. For anden corona ligger altid modsat i
forhold til første corona alt efter hvilken vej man vælger at flyve omkring
flyvepladsen - lidt ligesom at flyveruten er formet som et spørgsmålstegn,
hvor man starter ved prikken nederst i tegnet. Måske det er det, som også
har snydt dig?

Fra : Klaus G.

Dato : 22-07-05 15:01

http://cheats.ugo.com/cheatcode.php/id/7964/