låst i Farcry
Fra : Lars & Jane

Dato : 21-07-05 01:31

Hejsa...
Er ved at blive vandvittig af ikke at komme videre i farcry....
Er i banen " boat " har erobret den... sprængt fueltanken, så kommer den
f....... helikoptor, og lige meget hvor meget jeg skyder på den sker der
intet og jeg bliver skudt ned.....
Hvad skal jeg gøre ? Nogen der har plaffet den ned ? Hvordan ?
Ps. Bruger ikke snydkoder... Kan ikke få dem til at virke, men må vel også
kunne lade sig gøre uden....
Pss. Kan oprette et indlæg i ng. men af en eller anden årsag ikke svare på
den ???
Mvh. Lars & Jane...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-07-05 03:57

Lars & Jane skrev

> [...]
> Hvad skal jeg gøre ? Nogen der har plaffet den ned ? Hvordan ?
> Ps. Bruger ikke snydkoder... Kan ikke få dem til at virke, men må vel

Jeg klarede banen på lidt uortodoks vis.. Lige før du kommer ned til selve
båden har du et køretøj, ved at finde en skrænt der ikke er så stejl , kan
du få bilen ned til stranden, hvor du kan parkere den bagved en palme. Gå
derefter ud og straf banditterne på skibet, spræng det i luften og hop så i
vandet og begynd at svømme ind mod bilen. Braget fra eksplosionen vil skade
dig en smule, men mindre end en arrig helikopter vil..

Sæt dig så tilrette i bilen og brug kanonen mod den, hvis du placer den bag
palmen vil en del af det skidt helikopteren skyder, ramme palmen og ikke
dig. Du kan også "strafe" frem og tilbage i bilen.

Den skal have noget nær 10 raketter, eller en solid håndfuld af
maskingeværet.

> Pss. Kan oprette et indlæg i ng. men af en eller anden årsag ikke
> svare på den ???
> Mvh. Lars & Jane...

Mon du svarer med SV: istedet for Re: ?

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".