Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
s2 is
Fra : Askov

Dato : 20-07-05 21:53

Hej Alle

er der også andre der står og mangler et powershot S2 IS. Det er godtnok
træls at have taget sig sammen og bestilt et kamera. Og så kan det ikke
leveres. Har ventet en måned nu. Og den er stadig i restordre.
Er der nogen som ved hvorfor de er i restordre??

mvh
Kenneth

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-07-05 23:13

"Askov" <askov@cool.dk> wrote in message
> [...]
> leveres. Har ventet en måned nu. Og den er stadig i restordre.
> Er der nogen som ved hvorfor de er i restordre??

De er populære og Canon laver altid for få kameraer inden de sender dem på
gaden, så der skal først ventes på at det produceres.

Mvh
Simon

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-07-05 06:25

Askov wrote:
> [...]
> leveres. Har ventet en måned nu. Og den er stadig i restordre.
> Er der nogen som ved hvorfor de er i restordre??

Sådan er det hvis man er nærrig og køber over nettet for at spare nogle
få hundrede kroner. Der er flere butikker i Århus der har dem på lager

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : PMH

Dato : 21-07-05 08:35

"Thomas Schreiber" <no@more.spam> skrev i en meddelelse

> Sådan er det hvis man er nærrig og køber over nettet for at spare nogle

> hundrede kroner.

Ja og efter købet "spammer" man så div NG for
at finde en kopi af en dansk manual, da man jo ikke
kan læse tysk, og synes at det er for dårligt at en
dansk manual ikke kan hentes på nettet

PMH

Fra : Askov

Dato : 21-07-05 09:22

> [...]
> at finde en kopi af en dansk manual, da man jo ikke
> kan læse tysk, og synes at det er for dårligt at en

hihi
ja det har du ganske ret i det er set rigtig tit.
men håber at det er et godt kamera at vente på, nu har man endelig taget sig
sammen og fået bestilt et.
så må det også gerne komme.
så man må jo bare læne sig tilbage og vente.

Kenneth

Fra : PMH

Dato : 21-07-05 10:31

kov@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sig sammen og fået bestilt et.
> så må det også gerne komme.
> så man må jo bare læne sig tilbage og vente.

Jeg kender det godt.. hehe..
Ventetiden er næsten uudholdig..

Men hvis S2 IS bare er på højde med S1, hvilket jeg er
sikker på at det er, så er der noget at glæde sig til..

Jeg har selv S1'eren og er utrolig tilfreds..

Men må da indrømme at de 12x zoom, og den større lcd
skærm, og den forventelige bedre optik, sætter kriller i mig

Held og lykke med kameraet..
Du smider selvfølgelig lige nogle ord om dine oplevelser med
dyret når det engang dukker op.

PMH

Fra : Askov

Dato : 21-07-05 15:36

> [...]
>
> Held og lykke med kameraet..
> Du smider selvfølgelig lige nogle ord om dine oplevelser med

jojo det skal jeg nok, har ikke så meget forstand på fotografering, så jeg
håber at det er et kammera for mig.

Kenneth

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 21-07-05 09:41

Askov wrote:
> [...]
> leveres. Har ventet en måned nu. Og den er stadig i restordre.
> Er der nogen som ved hvorfor de er i restordre??

Jvf. en sælger i Århus, skulle den sidste sending været taget i den
danske told, pga dårlig indpakning(?). Han mente dog de skulle komme i
slutningen af denne måned. Itbutikken, hvor jeg venter mit fra, siger
den 2/8 nu...

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net