Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ALDI's Traveler X5 Camera - igen
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 20-07-05 20:27

Hej der
Nu har tilbuddet været der - og jeg vil bare høre om nogen har købt det - og
hved deres erfaringer i så fald er - da min "gamle" mor skal have etikke for
dyrt digital camera

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 22:51

"Arne Rasmussen" <jumping58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har tilbuddet været der - og jeg vil bare høre om nogen har købt det -
> og hved deres erfaringer i så fald er - da min "gamle" mor skal have

Hej!
Jeg skal helt bestemt ned og købe et i morgen, efter at jeg har fundet ud af
at det er identisk med Konica Minolta E50.
http://www.dcviews.com/_minolta/e50.htm

eller er det et Rollei Prego dp5200
http://www.dcviews.com/_rollei/5200.htm
( jeg har sammenlignet manualen fra Traveler, Minolta og Rollei og de er
identiske.)

Mvh
Dan

Mvh
Dan

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-05 23:07

"Dan Pedersen"
> [...]
> http://www.dcviews.com/_rollei/5200.htm
> ( jeg har sammenlignet manualen fra Traveler, Minolta og Rollei og de er

Hehe, det er jo et dobbelt mærkevare produkt
godt dedektiv arbejde Dan..-max-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-07-05 23:12

"Dan Pedersen" <rk[a].tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
af
> at det er identisk med Konica Minolta E50.

Det ligner ganske vist mest minoltaen, men det kan være et tilfælde og det
kan være det er noget skrammel, men man ved aldrig. Har du fået det?

Mvh
Simon

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-07-05 00:27

Dan Pedersen wrote:
> eller er det et Rollei Prego dp5200
> http://www.dcviews.com/_rollei/5200.htm
> ( jeg har sammenlignet manualen fra Traveler, Minolta og Rollei og de er
> identiske.)

Nu er Rollei's digitale jo også noget bras... såæh.

// Hans, der er skuffet over at Rollei har indledt sig på sådan
// noget..
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-05 07:00

Hans Joergensen skrev:

> Nu er Rollei's digitale jo også noget bras... såæh.
>
> // Hans, der er skuffet over at Rollei har indledt sig på sådan
> // noget..

Ja, det er lige som man mister lidt af sin tro når et hæderkronet firma
lægger navn til skrammel.
Mit første dig. var netop et Rollei. Det havde jeg fra fred. aften til
mandag morgen da de fik det retur (Føtex, intet vrøvl) Næh Rollei - kom
med et ordentlig dig. bagstykke til mine tlr. Dét kunne trække tænder ud!

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Jakob

Dato : 20-07-05 20:50

In article <dbm8i1$2oif$1@newsbin.cybercity.dk>, jumping58@hotmail.com
says...
> [...]
> hved deres erfaringer i så fald er - da min "gamle" mor skal have etikke for

Der har lige været en tråd om det. Læs den. Søg med google grupper.

Og så køb det da bare og prøv det af, der er 30 dages
tilfredshedsgaranti.

--
Venlig hilsen

Jakob