MS Windows
briani 27239
sofware på xp cd'en
Fra : Claus jepsen

Dato : 20-07-05 19:40

Nu hvor jeg lige har læst det nye pc world, hvor de beskriver hvordan man
ligge sine ejen driver i på xp cd'en. ville jeg høre om det også er muligt
at ligge sit software ind på den, så man insteller det hele på en gang ??

claus

Fra : jda^fx

Dato : 20-07-05 22:03

On Wed, 20 Jul 2005 20:39:31 +0200, Claus jepsen wrote:

> [...]
> at ligge sit software ind på den, så man insteller det hele på en gang ??

Man kan lægge en hel masse ting ind. Og lave så det hele kører efter man
har bootet på CD'en med autopartitionering og det hele. Den bedste guide
jeg har fundet er på http://unattended.msfn.org/index.htm Husk så lige at
skrive en advarsel på CD'en hvis du sætter den til at
autopartitionere/autoformattere så du ikke kommer til at boote på den ved
et uheld

--
Jakob