U2 på TV2
Fra : Nicolai

Dato : 20-07-05 19:36

http://www.fyens.dk/article/510666

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk/tilbud.php (Få resten af året gratis!)

Fra : Nicolai

Dato : 22-07-05 17:31

> http://www.fyens.dk/article/510666

Nå men om ikke andet skal JEG optage løs :)

Fra : John

Dato : 22-07-05 20:22

Nicolai skrev:

> Nå men om ikke andet skal JEG optage løs :)

Det skal jeg også, men jeg glæder mig nu mere til koncerten

Mvh

John

Fra : Nicolai

Dato : 23-07-05 00:03

> Det skal jeg også, men jeg glæder mig nu mere til koncerten

Har du også VIP?

Fra : Peter

Dato : 24-07-05 20:52

Nicolai wrote:
> http://www.fyens.dk/article/510666

Jeg kan ikke få lov at se nyheden - hvad drejer det sig om?

/Peter

Fra : Poul Erik

Dato : 24-07-05 22:43

On Sun, 24 Jul 2005 21:52:03 +0200, Peter <ihatespam@cybercity.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få lov at se nyheden - hvad drejer det sig om?

Noget med at TV 2 sender en halv time fra koncerten i Chicago.

TV 2 - 23.35 - 00.05

U2 Live fra Chicago 2005
Fem numre fra koncerten i Chicago United Center - eksklusivt på TV
2.Mens de danske fans varmer op til U2-koncerten i Parken 31. juli, er
der mulighed for at rocke i sommernatten til fem live-numre fra
bandets koncert i Chicago i maj. Billetterne til stort set samtlige
koncerter i forbindelse med U2’s "Vertigo 2005"-turné blev revet væk
på få timer, så hvis man var så uheldig ikke at stå langt nok fremme i
køen, er hér et plaster på såret - og hvis man var så heldig at sikre
sig en plads i Parken, kan man få en forsmag på, hvad der venter. De
fem eksklusive numre, som TV 2 har fået mulighed for at vise, er:
"Vertigo", "Elevation", "Sometimes You Can’t Make It On Your Own",
"City of Blinding Lights" og "Beautiful Day".

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Peter

Dato : 25-07-05 22:15

Poul Erik wrote:

> [...]
> "Vertigo", "Elevation", "Sometimes You Can’t Make It On Your Own",
> "City of Blinding Lights" og "Beautiful Day".

Okay fedt! Men ... hvornår?

/Peter

Fra : Poul Erik

Dato : 26-07-05 00:04

On Mon, 25 Jul 2005 23:14:31 +0200, Peter <ihatespam@cybercity.dk>
wrote:

>Okay fedt! Men ... hvornår?

Åh, ja, jeg glemte lige hvilken dag. Det er på onsdag.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Nicolai

Dato : 24-07-05 23:49

> Jeg kan ikke få lov at se nyheden - hvad drejer det sig om?

Sorry, men der var adgang på dagen - vidste ikke det røg bag password efter
et par dage.

Men husk også Slane castle Onsdag / Lørdag