Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D60 err99
Fra : 2rb1

Dato : 20-07-05 14:50

Jeg har fået en err 99 p åmin D60.
Der står i inst. at man skal slukke og tænde igen eller fjerne batt. og
genindsætte batt., men intet af det virker...

Nogle der har forslag eller har været ude for samme

Mvh. 2rb1

Fra : fam. Ager

Dato : 20-07-05 15:06

"2rb1" <jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået en err 99 p åmin D60.

på mit gamle 300d var det lukkeren der skulle skiftes, da den var skiftet
ingen probs.....
mvh torben

Fra : Michael Holm

Dato : 20-07-05 18:54

2rb1 wrote:
> [...]
> genindsætte batt., men intet af det virker...
>
> Nogle der har forslag eller har været ude for samme

Det kan være at det hjælper at bruge et andet CF kort (eller rense
kontakterne) eller at prøve at rense de små guld-kontakter der sidder på
objektivet, muligvis med en vatpind med en LILLE smule kontaktrens.

--Michael

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 20-07-05 22:04

> [...]
> genindsætte batt., men intet af det virker...
>
> Nogle der har forslag eller har været ude for samme

Hej

Er der ikke også et lille batteri (CR2025) som måske føder det kredsløb der
skal "nulstilles", bare en tanke.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : 2rb1

Dato : 20-07-05 22:26

> Hej
>
> Er der ikke også et lille batteri (CR2025) som måske føder det kredsløb
> [...]

Hejsa Leif.

Det håbede jeg også på og købte et nyt, men lige lidt hjalp det ;0( Har
senere fundet ud af at det batt. er det som fodre uret i kameraet med strøm.
Jeg er møj bange for at Fam. Agger har ret

2rb1

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 21-07-05 00:33

> [...]
> strøm.
> Jeg er møj bange for at Fam. Agger har ret

Hej

Jeg fandt lige dette, jeg har kun set at det omhandler err99 fejl på D60:

http://www.sportsshooter.com/message_display.html?tid=10347

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : 2rb1

Dato : 21-07-05 10:01

> Hej
>
> Jeg fandt lige dette, jeg har kun set at det omhandler err99 fejl på D60:

> [...]

Du skal have tak Leif - jeg har sq næsten prøvet alt, og intet hjælper :0((

Mvh. 2rb1

Fra : Michael Holm

Dato : 22-07-05 01:08

Hvis du giver op, vil jeg gerne prøve at fixe det, det har jeg harf held
med før, men der er ingen garentier.

--Michael, Vanløse