Kan jeg gøre noget ??
Fra : BS

Dato : 20-07-05 14:41

Hejsa

Mig og min kæreste købto for et ½ år siden en brugt Fiat Punto ved en
forhandler. Helt perfekt stand og uden noget at se......

MEN - Idag er der bobler ved begge stolper ved bagruden(små), bobler på
bagsmækken og værst af alt så er der en KÆMPE(20*10cm) plamage som er gået
helt i forrådnelse på vangen under højre fordør.

Vi har derfor nu haft en mekaniker til at se på det og han fandt sprøjte
malings rester på gummilister i højre side og mener derfor at enten har den
været skadet(hvilket jeg tror da den har en meget dyb rids i den ene side
rude i bag i højre side) eller også er det en desideret salgslakering...

Om ikke andet så er det hvertfald noget være skidt der er lavet og
lakeringen af den højre side er da helt hen i hegnet - skade eller
salgslakering !!!!

Kan jeg gøre noget som helst, der er jo ikke sådanne garantier fra sælger af
???

Bare surt at man lige har smidt 65.000 efter en smuk bil og så viser det sig
et ½ år efter at det er noget fusk.....snøft !

Takker !

Fra : N/A

Dato : 21-07-05 06:02

Fra : BS

Dato : 21-07-05 06:02

> Afsted til til forhandleren og reklamere
> Der er 2 års reklamationsret på vognen !
>
> Læs mere her :
> http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/raad/
>
> Hilsen G

Takker først og fremmest !

Sakset fra samme side :

"Du kan kun reklamere over fejl, der eksisterer ved købet. Fejl der opstår
som følge af senere almindelig slid er ikke omfattet af reklamationsretten."

Bilen var jo ikke begyndt at bobble op over alt i højre side da vi købte den
??? Men den var jo blevet omlakeret kan man se ???

Har jeg noget at skulle have sagt ?

Men man kan vel sige at det burde heller ikke ske for en bil fra 99 lige
pludseligt og så voldsomt og sjovt nok kun i den ene side !!!

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 07:13

"BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> skrev i en meddelelse

| Men man kan vel sige at det burde heller ikke ske for en bil fra 99 lige
| pludseligt og så voldsomt og sjovt nok kun i den ene side !!!

Netop..... .Den har haft en skade som kun nødtørftigt er repareret, ergo er
den prissat og solgt på falsk grundlag, når du ikke er bekendt med det. Om
det er forhandleren bekendt, er dig uvedkomment, han har solgt til dig.

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 21-07-05 19:19

Plejer der ikke i slutseddel at stå noget om at bilen har haft større skader
hvor man krydser af i ja/nej - kig evt på hvad der står er der kryds i nej
, har du vel en god sag.....?