Hvilke udbydere giver mulighed for PPPoe p~
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-07-05 13:58

Heysan

Ja spørgsmålet står jo i subj hvilke adsl IAP'er giver mulighed for PPPoe
istedet for OA ?

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 20-07-05 15:49

Flemming Lynggaard wrote:
> Heysan
>
> Ja spørgsmålet står jo i subj hvilke adsl IAP'er giver mulighed for PPPoe
> istedet for OA ?

Et lidt specielt ønske - må man spørge hvorfor du ønsker det / har behov
for det ?

Jørn

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-07-05 08:36

"Jørn Hundebøll" <spamnews2@dblue.dk> wrote in message

> Et lidt specielt ønske - må man spørge hvorfor du ønsker det / har behov
> for det ?
>
> Jørn

Skal bruges til test af udstyr inden opsætning i udlandet hvor den eneste
mulighed er PPPoe

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 21-07-05 08:46

PPPoe

> Skal bruges til test af udstyr inden opsætning i udlandet hvor den eneste
> mulighed er PPPoe

Jeg kører med PPPoe hos et firma som hedder tdc.

Niels Dybdahl

Fra : Jesper Lund

Dato : 21-07-05 12:16

Niels Dybdahl <ndy@esko-graphics.com> wrote:

> Jeg kører med PPPoe hos et firma som hedder tdc.

Jeg mener at TDC bruger DHCP på alle nye installationer.

--
Jesper Lund

Fra : Thomas O. Thomsen

Dato : 21-07-05 13:28

Yep det er jeg også rimeligt sikker på de gør.

Men måske man kan lave en eller anden aftale med dem ?

/Thomas

Fra : J

Dato : 22-07-05 11:23

Thomas O. Thomsen wrote:
> Yep det er jeg også rimeligt sikker på de gør.
>
> Men måske man kan lave en eller anden aftale med dem ?

Kan man ikke.
Men så må man finde en der har PPPoE.
Det har jeg f.eks i 1½ uge endnu.

/Jan

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-07-05 14:27

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev

> Jeg mener at TDC bruger DHCP på alle nye installationer.

DHCP udelukker da ikke PPPoE.

Jeg har også både PPPoE og DHCP.

Claus

Fra : Henning Wangerin

Dato : 21-07-05 21:48

On Thu, 21 Jul 2005 09:36:21 +0200, Flemming Lynggaard wrote:

> Skal bruges til test af udstyr inden opsætning i udlandet hvor den eneste
> mulighed er PPPoe

Hvorfor ikke sætte en linuxbox op med en pppoe-server?
Det burde der ikke være de store problemer i.