Chicken song
Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 20-07-05 12:53

Hjælp søges:
Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren - til den instrumental-sang, som
man kan danse til og lave bevægelser som en kylling?

M.v.h.

Henrik

Fra : Karina

Dato : 20-07-05 13:07

> Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren - til den instrumental-sang,
> som man kan danse til og lave bevægelser som en kylling?

Er det ikke den med DJ Otzi, du tænker på?? Den, hvor ordene er noget med:

The Pizza Hut, the Pizza Hut, Kentucky Fried Chicken in the Pizza Hut
McDonald's, McDonald's, Kentucky Fried Chicken in the Pizza Hut

Det er i hvert fald noget med at danse med hænderne over hovedet, vakle
som
en høne og bevæge armene, som var de vinger osv... Den er godt nok ikke
direkte instrumental, men det er da lidt derhenad.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Karina

Dato : 20-07-05 13:10

> Er det ikke den med DJ Otzi, du tænker på?? Den, hvor ordene er noget
med:

I øvrigt... hvis det er den, så hedder den Burgersong...

Mvh
Karina

Fra : Rune Jensen

Dato : 20-07-05 18:33

Henrik Garde Hansen wrote:
> [...]
> Hvad hedder sangen - og hvem er kunstneren - til den instrumental-sang, som
> man kan danse til og lave bevægelser som en kylling?

Mener du mon ikke "The Chicken Dance" med Hank Haller :)
Et gammel polka nummer

-Rune Jensen

Fra : Rune Jensen

Dato : 25-07-05 16:29

Rune Jensen wrote:

> Mener du mon ikke "The Chicken Dance" med Hank Haller :)
> Et gammel polka nummer
>
> -Rune Jensen

Ja det var så lidt da!!...utak er verdens løn :(
Kan også være det er mig, men synes da det er god tone at sige tak for
hjælpen til folk.

-Rune Jensen

Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 31-07-05 10:54

Stadig ikke held:
Jeg har søgt på de angivne titler, men uden at finde den rigtige. Der må da
være én, der kender den rigtige?!

M.v.h.

Henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-07-05 11:26

On 2005-07-31, Henrik Garde Hansen <garde@tdcadsl.dk> wrote:
> Stadig ikke held:
> Jeg har søgt på de angivne titler, men uden at finde den rigtige. Der må da
> være én, der kender den rigtige?!

Er det den dér "Kylle Kylle"-Turborg-Påskebryg-"sang"?

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 22-07-05 04:30

"Henrik Garde Hansen" <garde@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> man kan danse til og lave bevægelser som en kylling?

Men det er nok " Dance little bird " og den findes vist i et hav af
indspildninger.

M.V.H.....Benny..