keylistener+oprindelig funktion
Fra : Søren Hjelholt

Dato : 04-06-01 15:30

Hej NG

Jeg har skrevet et lille program, osm bl.a. anvender keylistener på et
tekstfelt.
En af de taster der "lyttes" på er backspace, hvilket sådan set fungerer som
det skal.
Problemet er bare at backspace nu ikke længere virker i selv tekstfeltet,
altså sletter et tegn.
Spørgsmålet er så om man kan gøre således at den både udfører sin normale
kommando og dden jeg har defineret via keylisteneren. Eller skal jeg selv
programmere den via kyelisteneren så den sletter et tegn i teksboksen?

--
// Søren Hjelholt

- Hvis du tror du ved alt, ved du intet !!!

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-06-01 09:56

Hvis du bruger keyreleased, bliver tasten funktion først udført inden din
event sker.

mvh Kim Larsen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 05-06-01 10:51

Kim Larsen <removemekim@oek.dk> skrev i en
> Hvis du bruger keyreleased, bliver tasten funktion først udført inden din
> event sker.

Det er jo klart.... :-]
Takker...