irriterende problem ved k700i, mediaplayer~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-07-05 06:09

Hej NG.

Jeg har fundet ud af at det faktisk er ret smart med mp3 og radio i
telefonen, især fordi det jo næsten ikke bruger noget "ekstra" strøm -
det kan jeg se på batteri-ikonet efter en lang dag.

Så derfor har jeg uploadet lidt mp3-filer, men mediaplayeren insisterer
åbenbart på at afspille *ALLE* musikstykker på telefonen, også
ringetoner og den slags.

Hvordan får jeg mediaplayer til kun at afspille udvalgte numre i
tilfældig rækkefølge, så jeg ikke behøver at slette min ringetone og
lignende telefon-lyde?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Anders Lund

Dato : 20-07-05 17:56

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Hvordan får jeg mediaplayer til kun at afspille udvalgte numre i
> tilfældig rækkefølge, så jeg ikke behøver at slette min ringetone og

Nu har jeg godt nok en K750i, men jeg havde samme problem i starten,
indtil at jeg fandt ud af at jeg skulle tilføje en playliste, hvor jeg
valgte de numre jeg ville høre.

Dog kunne jeg godt tænke mig at det kunne forgå mere automatisk, ved at
den bare tog alt hvad der lå i MP3 mappen. Men det findes der måske også
en metode til?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-07-05 13:12

Anders Lund wrote:
> Martin Jørgensen wrote:
-snip-

> [...]
>
> Dog kunne jeg godt tænke mig at det kunne forgå mere automatisk, ved at
> den bare tog alt hvad der lå i MP3 mappen. Men det findes der måske også

Hvordan laver du en playliste? Hvilken menu?

Fra : Anders Lund

Dato : 21-07-05 18:28

Martin Jørgensen wrote:

> Hvordan laver du en playliste? Hvilken menu?

Går ind i medieafspilleren og vælger Ny afspil.liste. Men siden du ikke
lige har regnet denne ud, kunne jeg forstille mig at der er forskel på
k700i og k750i på det punkt.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-05 15:54

Anders Lund skrev:

>Går ind i medieafspilleren og vælger Ny afspil.liste. Men siden du ikke
>lige har regnet denne ud, kunne jeg forstille mig at der er forskel på
>k700i og k750i på det punkt.

Ja. K700 har ikke mulighed for afspilslister, men man kan klare
sig ved at flytte/kopiere numrene til en mappe.

--
Bertel

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-07-05 03:24

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja. K700 har ikke mulighed for afspilslister, men man kan klare
> sig ved at flytte/kopiere numrene til en mappe.

Hermed gjort.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-07-05 19:04

Martin Jørgensen skrev:

>Hvordan får jeg mediaplayer til kun at afspille udvalgte numre i
>tilfældig rækkefølge, så jeg ikke behøver at slette min ringetone og
>lignende telefon-lyde?

Opret en mappe til ringetoner og en anden til MP3 - evt. flere.

--
Bertel