Minister er fuld af løgn
Fra : Rasmus

Dato : 20-07-05 10:09

Ja så viser det sig at tidligere integrationsminister/ nuværende
undervisnings og kirke minister Bertel Haarder er fuld af løgn, ikke
fordi at det kom som nogen overraskelse, men hænger det sammen med at
have ansvaret for vores børns undervisning og kirken ?

mvh
Rasmus

Fra : G B

Dato : 20-07-05 11:14

"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fordi at det kom som nogen overraskelse, men hænger det sammen med at
> have ansvaret for vores børns undervisning og kirken ?

En grøn vase?

Agurketid + Eksra Bladet = utætte balloner.

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-07-05 12:14

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> En grøn vase?

Alle afgående ministre kommer med gaver, de burde alle fyres på stedet, og
hvis de ikke mere er ministre, burde de fyres fra det job, de nu har, der må
fejes helt ud.

Fra : jodem

Dato : 20-07-05 11:20

"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Nej, det er kun et ekstra plus.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-07-05 13:39

Rasmus <rkan67@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> fordi at det kom som nogen overraskelse, men hænger det sammen med at
> have ansvaret for vores børns undervisning og kirken ?

Han er kommet med en gave til en jule-tombola, og var gået inden
udlodningen fandt sted. Han anede ikke at der blandt gaverne fra
jule-tombolaen var gaver fra ambassader og diverse virksomheder, eller
at direktørerne først selv havde snuppet de dyreste af gaverne.

Det er i hvert fald hans egen forklaring, og den må vi tro på, indtil
der måtte komme troværdige udsagn om det modsatte.

I øvrigt er det agurketid. Se blot på Kristian Jensens sommer-eskapader
mens Fogh er på ferie. Eller på Venstres purunge nye kulturordfører, der
netop er valgt til folketinget, som ønsker filmstøtten afskaffet, og i
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 20-07-05 19:19

[...]

*Rasmus

Hvorfor kommer det ikke som nogen overraskelse?
Er du da vant til at vor integrationsminister lyver?

J.

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-05 18:29

In article <1121850529.841189.285810@g44g2000cwa.googlegroups.com>,
rkan67@yahoo.dk says...

> [...]
> fordi at det kom som nogen overraskelse, men hænger det sammen med at
> have ansvaret for vores børns undervisning og kirken ?

Eller at an sladderavis igen fordrejer hvirkeligheden for at sælge
aviser?

Fra : Rasmus

Dato : 26-07-05 21:16

Det ser det jo ud til at jeg er, der noget som tyder på det.

mvh
Rasmus

Fra : Jim

Dato : 26-07-05 21:28

>"Rasmus" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>Det ser det jo ud til at jeg er, der noget som tyder på det.

Hvad svarer du på?
Husk at lade teksten, du svarer på, stå tilbage over dit eget svar.
Og sørg for, at din newsreader sætter tegn som '>' foran den besvarede
tekst.
Læs også: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html .

Med venlig hilsen

Jim