Gl.Hitlister?
Fra : John

Dato : 20-07-05 09:48

Hej,
Jeg havde engang et link, til et sted på nettet, hvor det var muligt at
finde gamle hitlister frem, eller lister over tidligere tiders top of the
pop, top tyve eller lign, disse er forsvundet på et tidspunkt, nogen der kan
hjælpe ?
John

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-07-05 10:08

"John" <jornhansen2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pop, top tyve eller lign, disse er forsvundet på et tidspunkt, nogen der

Hvad præcis søger du? De engelske hitlister, USAs eller danske?

Allan

Fra : John

Dato : 20-07-05 11:00

"Allan Krautwald" skrev.
Hvad præcis søger du? De engelske hitlister, USAs eller danske?

Hvis du har dem alle, var det lige hvad jeg havde håbet på, men i prioteret
rækkefølge, må det blive sådan Britiske, Amerikanske og Danske.

På forhånd tak.
John

Fra : Per

Dato : 20-07-05 18:06

John < jornhansen2@gmail.com > skrev følgende:

> [...]
>
> Hvis du har dem alle, var det lige hvad jeg havde håbet på, men i prioteret
> rækkefølge, må det blive sådan Britiske, Amerikanske og Danske.

http://www.lanet.lv/misc/charts/

Per

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-07-05 21:47

> [...]
prioteret
> rækkefølge, må det blive sådan Britiske, Amerikanske og Danske.

Her kan du ihvertfald se hitlisterne for 5, 10, 15, 20 osv. år siden....mest
udførligt for UK og US, men også andre lande...
De danske lægger vi på nettet på et tidspunkt....

Allan

http://www.worldcharts.co.uk/oldies/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-05 19:58

> [...]
> pop, top tyve eller lign, disse er forsvundet på et tidspunkt, nogen der

_________

Hej John

Jeg er sikker på at det er nedenstående link du søger.

Du bliver ført videre til verdens ubetinget førende og mest informative
hitliste-søgebase, nemlig OZ-net fra Australien.
Grunden til at linket nok blev væk for dig er på grund af en ny web-adresse
for et års tid sidem, tror jeg. Den forsvandt nemlig også for mig. Klik her,
så ryger du ind på årstal 1950, men du klikker bare lystigt videre op eller
nedad i årstal, så sker der der løjer og løgsovs. Du kan også ændre
årstallet direkte oppe i adressefeltet. Det er hurtigere.
Databasen er fabelagtig god.

Værsågod http://www.onmc.iinet.net.au/top/1956.htm

Fra : John

Dato : 20-07-05 22:52

Tak for hjælpen alle, der ser ud til at være læsestof nu, for en længere
periode.
John