Hjælp med af finde et nummer..
Fra : Frank

Dato : 20-07-05 07:45

Hej,

Den anden dag lånte jeg en mp3 afspiller hvor der var et nummer som i
displayet havde Santana som kunstner og Lowrider som tittel.

Jeg skal bare finde dette nummer og har derfor søgt vidt og bredt. På
www.santana.com findes der ingen numre med dette navn. Ej heller andre
steder.

Så enten er teksten på mp3 afspilleren forkert eller også er Carlos gæst på
en andens LP.

Nogen som ved noget ?

Mvh
/Frank

Fra : Holst

Dato : 20-07-05 08:52

Frank wrote:

> [...]
> steder.
>
> Så enten er teksten på mp3 afspilleren forkert eller også er Carlos gæst på

Google har ikke det store problem i at finde teksten dertil.

Det kan være en B-side fra en single. Det kan også være et uudgivet
nummer, som har fundet vej til en bootleg. Eller måske et nummer, som
kun er fremført live og endt på en bootleg.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 22-07-05 12:42

"Frank" <wodXsletX@sonofon.dk> wrote in message

> Nogen som ved noget ?

Kan det være War - Low Rider?

Mvh. Mikkel

Fra : Holst

Dato : 22-07-05 12:53

Mikkel Westh wrote:

> Kan det være War - Low Rider?

Søgte lidt mere rundt. Via Google kan man finde teksten til en sang med
Santana med titlen Low Rider. Ligeledes teksten til en sang med War med
samme titel. Teksten virker til at være identisk.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 22-07-05 21:43

"Holst" <newsjul05@shelter.dk> wrote in message

> Søgte lidt mere rundt. Via Google kan man finde teksten til en sang med
> Santana med titlen Low Rider. Ligeledes teksten til en sang med War med
> samme titel. Teksten virker til at være identisk.

Ja ok, det kan jeg kun forklare med at folk tror, at Santana har lavet
nummeret. Ved intet om hverken Santana eller War, men så vidt jeg erindrer,
er det War, som har lavet Low Rider.

Mvh. Mikkel

Fra : Frank

Dato : 24-07-05 09:41

Rigtigt... Jeg har selv fundet det oprindelige nummer med War og teksten og
meget af melodien er den samme...

However... Santanas nummer synes jeg er meget bedre. Jeg var i en pladebutik
og de mente at det måske var noget fra hans nye cd som endnu ikke er
udgivet.

Har iøvrigt i en meget kort periode smidt den her:

http://www.wodstrup.com/sound/test.mp3

Mvh
/Frank