Re: Luk undersøgelsen af udlændigestyrelse~
Fra : Konrad

Dato : 19-07-05 11:21

>Er det virkelig? Kan du uddybe og komme med eksempler?

Kom bare i tanke om dette indlæg, efter den senere tids polemik. Dohrmans
motorcykel, i egenskab af medlem af trafikudvalget? Thulesen Dahl og Jens
Rohdes fodboldrejser og løn for at agere som "konsulenter" for TV3, samtidig
med at de er kraftigt involverede i TV2-salget. Hele hurlumhejet om
udlændingestyrelsen. Strømmen af afsløringer virker jo til at være endeløs,
og ddet er altså ret ny i dansk politik.

>Hvis det passer, kunne det jo også være fordi der gøres mere for at
>afdække eventuel magtmisbrug.

Well - hvis der blev gjort så meget kan det jo undre at hovedpersonerne
notorisk først starter med at benægte, siden erkender men henviser til, at
"det gør alle andre også" og tilsidst slutter af med at bede om forladelse
og lovning om at "passe bedre på" i fremtiden.