Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Overvejer at købe det her Sony
Fra : Niels Solskin

Dato : 18-07-05 21:49

Hejsa

Overvejer at købe dette Sony Cyber-shot DSC-F88/S:

Er det et godt køb ??

Er helt bar, hvad angår dig. kameraer.

Tak for hjælpen...

Niels

Fra : Brizz

Dato : 19-07-05 00:48

Niels Solskin wrote:
> Hejsa
>
> Overvejer at købe dette Sony Cyber-shot DSC-F88/S:

> [...]
Fortæl hvad du skal bruge kameraet til og hvad dine ambitioner med at
fotografere er. Om du bare skal bruge det til fest og familie albums
billeder eller hvad?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Niels Solskin

Dato : 19-07-05 05:42

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote in message

> Fortæl hvad du skal bruge kameraet til og hvad dine ambitioner med at
> fotografere er. Om du bare skal bruge det til fest og familie albums
> [...]

Jeg har haft et HP 2,1 mp før og skal primært bruge det til fester,
familien på ferie m.m. ikke noget professionelt der...

Vi købte et Casio EX-z40 som vi returnerede fordi vi syntes at det tog
grynede
forholdsvis uklare billeder, dårligere end vores venners Sony PSC-32
kamera.
Er derfor på jagt efter ét kamera der tager pæne billeder, designet er
mindre vigtigt.

Tak for hjælpen

Niels

Fra : Ole Larsen

Dato : 19-07-05 07:11

Niels Solskin skrev:

> [...]
> kamera.
> Er derfor på jagt efter ét kamera der tager pæne billeder, designet er

De fleste anerkendte mærker kan tage - i forhold til prisen - pæne
billeder. Også det i havde (ifgl. Steve´s) Jeg tror at de forskelle
nybegyndere ser mellem forskellige mærker i samme prisleje primært
skyldes manglende indsigt i kameraets funktioner. Digicams er små
computere og så snart der er indstillingsmuligheder, er der fejlkilder
som ikke umiddelbart er indlysende.

Prøv at se på dpreview og steve´s digicams og læg især mærke til
betjeningstider og blitsformåen. 3-4 x OPTISK zoom dækker det meste og
er til at håndtere.

Påstand: Alle kendte mærker på over/lig med 3 mp kan tage gode billeder,
der kan forstørres indtil A4. Og de fleste forskelle du kan se, skyldes
de indstillinger, du foretager. Undgå de allermindste. Læs manualen
ordentligt og forstå den. Køb hvor du kan få returret og blæs på at du
ikke kan spare småpenge der. Bor du på Fyn, køb hos Fotolsen - han er en
af de få tilbage med FAGKUNDSKAB.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Nicolai

Dato : 19-07-05 12:05

> ikke kan spare småpenge der. Bor du på Fyn, køb hos Fotolsen - han er en af
> de få tilbage med FAGKUNDSKAB.

Der handlede jeg igår for første gang - han ved hvad han snakker om og virker
meget reel.