Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆLP ! Dansk manual til PowerShot S2 IS.
Fra : Marineflyver

Dato : 18-07-05 17:14

Hejsa !

Er der nogen der ved, hvor man kan downloade en dansk manual til PowerShot
S2 IS?

Marineflyveren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-07-05 17:39

Marineflyver wrote:
> Er der nogen der ved, hvor man kan downloade en dansk manual til
> PowerShot S2 IS?

Nej - det er der ikke, da Canon Danmark, der står for trykningen af de
danske manualer ikke tillader, at de kan downloades gratis.

Men enhver fotohandler vil meget gerne mod betaling skaffe en til dig mod
betaling.

Og så burde du egentlig have en præmie - vi nærmer os indlæg nr 1 million,
der stiller det spørgsmål.

Så et lille kig baglæns i gruppen ville have fundet en del indlæg vedr.
danske Canon manualer.

Det er muligt at downloade en engelsk manual gratis.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Marineflyver

Dato : 18-07-05 18:29

Ja, tak skal du have for de rosende ord.....eller det der.

Nå, men jeg har dog fundet den engelske manual, men er stadig interesseret i
den danske, så skulle nogen ligge inden med en elektronisk kopi, så send mig
en hilsen.

Marineflyveren

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-07-05 19:55

In article <42dbe723$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Marineflyver wrote:
> [...]
> den danske, så skulle nogen ligge inden med en elektronisk kopi, så send mig

Det er der ikke. Den er ophavsretslig beskyttet af Canon Danmark.
Hvis du ønsker den, så må du betale de 500 kr den koster, og dermed
bruge hele din udenlandske fortjeneste.

Fra : Kenneth

Dato : 18-07-05 20:16

> [...]
> den danske, så skulle nogen ligge inden med en elektronisk kopi, så send

Eller lære engelsk.

--
Kenneth

Fra : Marineflyver