Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kom lige forbi Lyngvig (krigs)Havn den and~
Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 22:03

1 er mod nord og 2 mod syd.

http://home.tiscali.dk/muggler/LyngvigHavn1
http://home.tiscali.dk/muggler/LyngvigHavn2

2 er der lavet lidt numre med, idet himmel er konverteret anderledes end
resten i et førsøg på at få den mere med uden at skulle burne.

Hug, mobninger og tudekiks velkomne

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : John T.

Dato : 18-07-05 02:43

> Hug, mobninger og tudekiks velkomne
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:
> http://home.tiscali.dk/muggler

Næe, du bliver skam ikke mobbet !!!
Dejlige billeder !!
Hilsen John

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-05 06:33

John T. skrev:

> Næe, du bliver skam ikke mobbet !!!
> Dejlige billeder !!
> Hilsen John

Tak skal du have - holder også selv af dem - og så fra mit favoritområde
gennem de sidste 5-6 år: Holmslands Klit.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-05 04:45

"Ole Larsen"
> 1 er mod nord og 2 mod syd.
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/LyngvigHavn1

Jeg har på fornemmelsen at vandet her spiller en vigtig
rolle, så sorry men jeg tror det fungerer bedre billed-
mæssigt hvis du beskar det væk og dæmpede øverste
højre område lidt. Flot.

> http://home.tiscali.dk/muggler/LyngvigHavn2

Mere kringlet, masser a dejlig struktur og stoflighed,
men de skærende højlys fungerer ikke for mig på denne
tid af dagen ihvertfald.. De små klatter i toppen og det
skarpe lys til højre overdøver det ellers enormt lækre
landskab og bevoksning.

Har rodet lidt med det og smidt det på binaer "oles billede"
nxFCe.60761$Fe7.199635@news000.worldonline.dk
Det løste ikke problemet med højlysende -max-

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-05 04:50

"-max-"
UPS..

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-05 06:47

-max- skrev:
> [...]
> rolle, så sorry men jeg tror det fungerer bedre billed-
> mæssigt hvis du beskar det væk og dæmpede øverste

Måske - skal prøvet. Måske kan den ikke trække så meget mere
forstørrelse: På turen "kørte" jeg bracketing EV -1/0/ samt somme tider
desuden exp. kompens.-1 oven i af hensyn til de høje kontraster. Disse
er ca. kl 21 og ret støjfyldte (-1 kunne slet ikke anvendes - exp. til
højre!)

> [...]
> tid af dagen ihvertfald.. De små klatter i toppen og det
> skarpe lys til højre overdøver det ellers enormt lækre

Med min hidtidige PS kunnen er det take it or leave it: I konv. er blåt
skruet så langt ned for at få strukturen i himlen. Og jeg kan snildt
acceptere meget blokning, hvis jeg synes at det har et formål/virker

> Har rodet lidt med det og smidt det på binaer "oles billede"
> nxFCe.60761$Fe7.199635@news000.worldonline.dk
> Det løste ikke problemet med højlysende -max-

Det er altid sjovt at se hvad andre ville gøre med ens billeder. Det
kunne faktisk være et lærerigt projekt på gruppen: At man nogle stykker
fik samme neg. at skrue i. Ikke for ækvilibrismens skyld, men for at se
hvordan andre forestiller sig det samme udgangspunkt skal ende. Der
skulle naturligvis være tale om et dueligt neg.

Tak for dine ord og forsøget

Fra : [HCS] 4000

Dato : 18-07-05 06:36

To flotte billeder. Specielt 1 synes jeg om.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-05 07:25

[HCS] 4000 skrev:
> To flotte billeder. Specielt 1 synes jeg om.
Tak skal du have.
Det er en bette havn ud til Ringkøbing Fjord jeg for nogle år siden
fandt ved et tilfælde: Havnevej fører måske til en havn. Der er 5-10
åbne fiskerbåde/-joller og et tilsvarende antal lyst-

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 18-07-05 18:49

Ole Larsen wrote:

> Hug, mobninger og tudekiks velkomne

Hmm... begge billeder er overfyldte, der er simpelthen for mange
elementer, prøve at komponere nogle mere enkle motiver...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - Grafiker, fotograf & webdesigner