Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vinderen af stafetten uge 28 emne VENNER!~
Fra : fam. Ager

Dato : 17-07-05 19:08

hej folkens....

jeg vil som sidst undgå at kommentere hvert enkelt billed.....men blot sige
at det var en svær omgang....

der er 3 stk jeg er helt vild med:

Max´s bidrag:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1565959
LÆKKERT billed, virkelig super....

mogens´s bidrag(food_life)
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-120
Masser af varme, følelser, ja det hele er det ....dejligt billed!...

Claus´s bidrag:
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-116
her er der venner, lige i øjet:0)

svært at vælge!....

bumme lum det er faktisk pisse svært:0)

men vinderen er;

http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-116
Tillykke Claus!....Dit billed rammer emnet perfekt i mine øjne..

Du får æren, til at finde et nyt emne til uge 30....

du skal natten mellem mandag og tirsdag i uge 29 oplyse hvilket emne du har
valgt..
Og torsdag aften i uge 30. oprette en resultattråd....

Regler for fotostafetten kan læses her:
http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

Så god fotolyst til den kommende uges staffet, emnet var "nostalgi"....

Mvh Torben Ager

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 19:45

> hej folkens....
<snip>
> [...]
> http://www.fotostafetten.dk/Regler.php
>
> Så god fotolyst til den kommende uges staffet, emnet var "nostalgi"....

Jamen dog! Det kommer godt nok bag på mig. Men selvfølgelig skynder jeg mig
at knalde hælene sammen og bukke pænt og takker! Så må jeg jo se at få
hovedet lagt i blød til et godt nyt emne. Skal det godt nok offentliggøres
om natten (gab)?

Mvh. Claus Petersen

Fra : fam. Ager

Dato : 17-07-05 20:01

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
Skal det godt nok offentliggøres
> om natten (gab)?
tirsdag morgen er også fint nok, det gjorde jeg og inegen brokkede
sig:0)....

mvh torben

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-05 21:48