Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes - 2 billeder fra Blokhu
Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-05 20:59

Hej!

Min storebror fik lyst til at springe i vandet kl. 21:30:
http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440

Jeg synes selv, at farverne og DOF'en virker godt.
Hvad kunne gøres bedre?

Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441

(ja, man skulle måske have været der ...

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-07-05 21:12

"Kim Jensen"
> [...]
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440
>
> Jeg synes selv, at farverne og DOF'en virker godt.

Jeg har inge forslag til forbedringer, syns det er flot.!!

> Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441
>
> (ja, man skulle måske have været der ...

Jeg syns det komunikerer fint, af een eller anden grund
fungerer det, hvor jeg har set mange lignende der ikke
gjorde. -max-

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-05 21:36

> Jeg har inge forslag til forbedringer, syns det er flot.!!

> Jeg syns det komunikerer fint, af een eller anden grund
> fungerer det, hvor jeg har set mange lignende der ikke
> gjorde. -max-

Takker for roserne :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 21:24

Kim Jensen wrote:
> Min storebror fik lyst til at springe i vandet kl. 21:30:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440
> Jeg synes selv, at farverne og DOF'en virker godt.
> Hvad kunne gøres bedre?

Prøvede du et der var lige på? jeg har lidt et problem med skæve
vinkler, selv om jeg af og til selv kommer til at bruge dem, og så
hader jeg mig selv :)

> Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441
> (ja, man skulle måske have været der ...

Det er faktisk ok... måske en ekstra sjat kontrast, hvis du ikke har
prøvet det.

// Hans
--
The Computer Festival of The Year | http://se2k.dk | 4-7/8

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-05 21:33

Hans Joergensen wrote:
> Prøvede du et der var lige på? jeg har lidt et problem med skæve
> vinkler, selv om jeg af og til selv kommer til at bruge dem, og så
> hader jeg mig selv :)

Faktisk har jeg allerede rettet det lidt op! Jeg ved godt selv at
jeg ofte tilter ALT for meget. Dog synes jeg i dette tilfælde at
kompositionen netop bæres af det tiltede.

> Det er faktisk ok... måske en ekstra sjat kontrast, hvis du ikke har
> prøvet det.

Hehe - dét har det også fået...

Som jeg forstår dig, så skal jeg måske bare skrue "en tand mere" når jeg
ellers selv synes den har fået "nok"?!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 21:48

Kim Jensen wrote:
> Hehe - dét har det også fået...
> Som jeg forstår dig, så skal jeg måske bare skrue "en tand mere" når jeg
> ellers selv synes den har fået "nok"?!

De kan næsten altid bære en sjat mere end man selv synes første gang
man kigger på dem :)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Lars Troels

Dato : 15-07-05 22:28

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Min storebror fik lyst til at springe i vandet kl. 21:30:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440

Jeg synes simpelthen at 440 er sk... godt.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-07-05 21:36

En skam at http://www.webwerx.dk/ ikke virker i mozilla.

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-05 21:56

Thomas Schreiber wrote:
> En skam at http://www.webwerx.dk/ ikke virker i mozilla.

OT, men ja - gammelt lort Der er dybest set bare et link til
download af en 6 år gammel beta-version, så jeg har ikke p.t.
intentioner om at smide alt for mange kræfter i projektet

Måske, hvis jeg engang får for meget tid til overs, SÅ ....

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-07-05 21:42

Kim Jensen wrote:
> [...]
>

> Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441
>
> (ja, man skulle måske have været der ...

Det er vist allerede, men nu siger det igen - det er nogle rigtige gode
billeder du har skudt der. Rart at se én der kan "se" motivet inden det
bliver skudt. Nice job

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-07-05 21:49

Kim Jensen wrote:
> [...]
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440
>
> Jeg synes selv, at farverne og DOF'en virker godt.

Jeg har lidt problemer med waterpasset. Måske du skulle anskaffe eet,
hvor der IKKE er fast libelle...

Ellers godt skruet sammen.

Bo //

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-07-05 21:57

Bo Bjerre wrote:
> Jeg har lidt problemer med waterpasset. Måske du skulle anskaffe eet,
> hvor der IKKE er fast libelle...

Hehe - ja, jeg må nok slæbe stativet med næste gang, så

> Ellers godt skruet sammen.

Tak.

Fra : Kenneth K.

Dato : 15-07-05 21:55

On Fri, 15 Jul 2005 21:59:21 +0200, Kim Jensen <kim@_NOSPAM_litewerx.dk>
wrote:

> Min storebror fik lyst til at springe i vandet kl. 21:30:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440

Flot, men jeg vil gerne have flyttet personen lidt til venstre. Det er
lidt ude af balance som det er nu.

> [...]
> Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441
> (ja, man skulle måske have været der ...

Den er os go', ville ikke ændre noget. Jeg kan godt lide at du har holdt
farverne "naturlige" og dunkle.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : Morten Christensen

Dato : 16-07-05 00:01

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> wrote in message
> [...]
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=440
>
> Jeg synes selv, at farverne og DOF'en virker godt.

Well, godt det ikke var træskoene han havde stillet
Godt farvespil imo, men måske du skulle have lagt på maven for at tage
billedet - men det er lidt svært at sige...
Men kan sagtens se "fortællingen" i billedet.

> Og så syntes jeg at dette var malerisk flot:
> http://kim.litewerx.dk/gallery/viewclean.asp?imageid=441
>
> (ja, man skulle måske have været der ...

mm.... jowe... mnjae... skulle måske være "lagt ned" istedet, så de
regntunge skyer ikke havde virket så dominerende

--
MortenC