Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Begyndervejledning ?
Fra : ab©

Dato : 15-07-05 10:18

Med stor risiko for at blive beskyldt for at tilgodese Coop´s interesser vil
jeg lade min datters åbenlyse tilfredshed med Epsons L-400 (der for kort tid
siden var et godt tilbud til kr. 995,-) tilgå alle, der skulle have
interesse. Nu er den faldet til kr. 699,-:
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=90&pf%5Fid=6060605

Måske skulle nogen af nybegynderne have købt den i stedet for et D-100 elle
20D ?

ab(-c:)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-07-05 10:45

ab© wrote:

> Måske skulle nogen af nybegynderne have købt den i stedet for et D-100 elle
> 20D ?

Tja... når man ser deres talentløse knipserier, så kan man godt få
den tanke...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 10:50

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Tja... når man ser deres talentløse knipserier, så kan man godt få
> den tanke...))

Det er derfor du holder dig til point'n'shoot?

// Hans, der skynder sig at gemme sig bag en tilfældig fugleknipser.
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-05 11:18

"ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er den faldet til kr. 699,-:
> http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=90&pf%5Fid=6060605

Og bemærk venligst: Den leveres med _ægte_ CCD.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/8/05)

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-07-05 11:27

Jens Bruun skrev:
> "ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> Og bemærk venligst: Den leveres med _ægte_ CCD.

Og kommer selv med batterierne.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Jacob

Dato : 15-07-05 19:19

> Og kommer selv med batterierne.
>
> --
> Med venlig hilsen, Ole Larsen.
> Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:
> http://home.tiscali.dk/muggler
sejt. sådanne en må jeg have. den kan rende i byen for mig for at hente
batterier.
ægte ccd må betyde ikke interpoleret fo coop'sk.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-07-05 11:39

Jens Bruun wrote:
> Og bemærk venligst: Den leveres med _ægte_ CCD.

ØVØV!!! Ville så gerne have en med en CCD replika

--
Thomas Schreiber
http://fish.iddx.net - no more bs

Fra : Esben

Dato : 17-07-05 23:32

> Og bemærk venligst: Den leveres med _ægte_ CCD.

Det bemærkelsesværdige er vel at den er på hele 4 mio. MegaPixel.

--
Esben

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-05 23:48

Esben skrev:

> Det bemærkelsesværdige er vel at den er på hele 4 mio. MegaPixel.
>
> --
> Esben

Ups!

Fra : Jakob

Dato : 15-07-05 18:07

In article <42d77f53$0$85765$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
huskFJERN@DETTEc.dk says...

> Måske skulle nogen af nybegynderne have købt den i stedet for et D-100 elle
> 20D ?

Så må man da håbe at deres kameraer ikke er ligeså skodringe som deres
printere, jeg holder mig langt væk.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 19:18

Jakob wrote:
> Så må man da håbe at deres kameraer ikke er ligeså skodringe som deres
> printere, jeg holder mig langt væk.

Det er sikkert rimeligt frygteligt, men nu kan Epson jo godt lave
gode kameraer, hvis man vil betale.

// Hans
--
The Computer Festival of The Year | http://se2k.dk | 4-7/8

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-07-05 20:37

Hans Joergensen wrote:

> Det er sikkert rimeligt frygteligt, men nu kan Epson jo godt lave
> gode kameraer, hvis man vil betale.

Nåhh... sådan nogen i HP og Medion klassen...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 20:39

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Nåhh... sådan nogen i HP og Medion klassen...!

http://www.dpreview.com/news/0403/04031101epsonrd1.asp

Jeg vil ikke kalde det HP og Medion-klassen....

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-07-05 21:52

Hans Joergensen wrote:

> http://www.dpreview.com/news/0403/04031101epsonrd1.asp

-nok ikke lige den model, der et til salg i den underskudsplagede
forretning.

Bo //

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 21:54

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-07-05 22:16

Hans Joergensen wrote:

> http://www.dpreview.com/news/0403/04031101epsonrd1.asp
>
> Jeg vil ikke kalde det HP og Medion-klassen....

Tja... jeg kan ikke se, at det skulle være noget særligt, at sætte
en 6 megapixel chip ind i en kopi af et Leica M3 rangefinder kamera,
det er næsten som at forbinde en elektrisk skrivemaskine med en
processor, og så kalde det for en computer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-07-05 22:20

Niels Riis Ebbesen wrote:
> [...]
> det er næsten som at forbinde en elektrisk skrivemaskine med en
> processor, og så kalde det for en computer...

Det er også alt for dyrt på nuværende tidspunkt :)

Men det er altså stadig en anden klasse end Medion :)

// Hans
--
The Computer Festival of The Year | http://se2k.dk | 4-7/8

Fra : Finn Egmose

Dato : 16-07-05 07:16

> [...]
> http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=90&pf%5Fid=6060605
>
> Måske skulle nogen af nybegynderne have købt den i stedet for et D-100

Det lyder faktisk som et godt tilbud, selvom der ikke er tale om et Canon.
Prøv at læse denne norske test af
kameraet
www.dinside.no/php/art.php?id=99325

Mvh. Finn Egmose

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-05 07:17

Finn Egmose wrote:
> Det lyder faktisk som et godt tilbud, selvom der ikke er tale om et Canon.
> Prøv at læse denne norske test af
> kameraet
> www.dinside.no/php/art.php?id=99325

Billederne ser godt nok ud som om at det interpolerer op til 4
megapixel.

// Hans
--
The Computer Festival of The Year | http://se2k.dk | 4-7/8