Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af Digital kamera
Fra : Faithless

Dato : 14-07-05 21:32

Hej

Jeg skal ud og investere i et digital kamera, men ved ikke helt hvad jeg
skal gå efter. Jeg vil bruge op til 3000,- og det skal bruges til alm.
fotoalbum billeder(c;.

Jeg har overvejede Sony Cyber-shot DSC-T1 eller et Canon Ixus, hvad kan i
anbefale og hvorfor?

Takker på forhånd(c;
Thomas

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 14-07-05 22:06

Faithless wrote:

> Jeg har overvejede Sony Cyber-shot DSC-T1 eller et Canon Ixus,
> hvad kan i anbefale og hvorfor?

Kan du ikke bruge tråden "Kompakt kamera - Canon eller Sony?" fra den
11/7? T1 minder ret meget om T3.
--
JPEGCrops 0.6.22 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Faithless

Dato : 15-07-05 19:49

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> wrote

> Kan du ikke bruge tråden "Kompakt kamera - Canon eller Sony?" fra den
> 11/7? T1 minder ret meget om T3.

Takker for henvisningen, men tænkte mere på hvad man ville anbefale af
lignende kamera for ca. 3000,-. Hvor man ikke absolut skulle være sony eller
canon.

Mvh
Thomas