Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Prob. løst, WAS: Slette tif´s kon
Fra : Ole Larsen

Dato : 14-07-05 14:53

Mærkeligt jeg ikke er stødt på det før.
Lidt pedalarb. på google fortalte at det ofte (men ikke altid) er
stifinder der finder på at holde filer åbne så de ikke kan slettes.
Åbnede jobliste (task manager) og lukkede her stifinder (explorer). Man
skulle kunne genstarte stif. i joblisten, men jeg fandt det ikke og
genstartede i stedet - må lige finde ud af det. Der skulle være et
prgrm. ved navn handle, der skulle kunne sige hvilket progr. der
forhindrer en sletning, for det tilf. at det ikke er stifinder.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på:

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 14-07-05 16:58

Ole Larsen wrote:

> [...]
> prgrm. ved navn handle, der skulle kunne sige hvilket progr. der
> forhindrer en sletning, for det tilf. at det ikke er stifinder.

Øh, og hvad har det så lige med foto at gøre ?

Tommy

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-07-05 17:58

Tommy Hjorth skrev:

> Øh, og hvad har det så lige med foto at gøre ?
>
> Tommy
Øh, da det drejede sig om bearbejdning af billeder, som du sikkert
udmærket er klar over, fandt jeg det naturligt med en follow-up. Det er
vist lige så relevant som dit spørgsmål, ikk´?

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-07-05 11:24

> Øh, da det drejede sig om bearbejdning af billeder, som du sikkert
> udmærket er klar over, fandt jeg det naturligt med en follow-up. Det
> er vist lige så relevant som dit spørgsmål, ikk´?

Måske du så skulle skrevet i den allerede eksisterende tråd, så det havde
givet lidt mening, ikk'?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/8/05)

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-07-05 11:45

Jens Bruun skrev:
> "Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Måske du så skulle skrevet i den allerede eksisterende tråd, så det havde
> givet lidt mening, ikk'?

Måske, måske ikk´