Foto
IBM760 5420
Teil 3020
At handle med technikdirekt.de
Fra : Jens Arnfast

Dato : 14-07-05 13:39

Hep,

jeg har losset en bestilling efter technikdirekt.de og er nu i tvivl om
der er gået noget i ged eller om det er måden de kører deres forretning på..

Efter endt bestilling får man jo en side og en mail med oplysninger om
hvad man har bestilt, men der står intet ordrenummer på?

Jeg synes da at det ville være rart med et ordrenummer til tracking m.m. :)

Måske er jeg bare forvendt fra større internetbaserede virksomheder? :)

--
-jens
fotospire

Fra : .J.S...

Dato : 14-07-05 13:54

"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> :)
>
> Måske er jeg bare forvendt fra større internetbaserede virksomheder? :)

Du får en autoreply straks, men senere når de rent faktisk har sendt det får
du en mail mere.
Om numrene der på kan bruges til tracking ved jeg så ikke, men der er da et
ordrenummer.

mvh/JS

Fra : Jens Arnfast

Dato : 14-07-05 14:02

..J.S... wrote:
> [...]
> du en mail mere.
> Om numrene der på kan bruges til tracking ved jeg så ikke, men der er da et

Ok, så må jeg jo bare begynde at heppe på dem

--
-jens
fotospire

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 14-07-05 14:25

> Ok, så må jeg jo bare begynde at heppe på dem
>
> --
> -jens
> fotospire

Hej

De gange jeg har handlet hos dem har jeg ikke fået tracking nr. de sender
normalt med DHL og leveret af Post Danmark. Der har gået mindre end en uge
fra ordre til levering. Den eneste gang jeg har haft behov for at rykke var
da jeg købte min 500 mm, der gik så mindre end en uge fra rykkeren blev
afsendt. Hav tålmodighed et par dage så har du nok hørt fra dem, de sender
en mail når de har afsendt varen.

Peter Michael Nielsen