Køb af resverdele i tyskland til gammel ta~
Fra : Nielsen

Dato : 18-07-05 20:23

hejsa

Vi har en gammel tabbet 540 fra 1978, en dejlig vogn der passer til vores
familie.
Men vi kunne godt tænke os at sætte nogen nyrer ting i den, så som et andet
køkken, vindue med myggenet og solafskræmning. Og så kom jeg til at tænke på
om der er nogen der ved og man over hovedet kan få noget til så gamle vogne
og evt. hvor.
måske tyskeland ???

Når jeg går ind på tabbert.de får jeg jo kun de nye vogne.

På forhånd tak.

marlene

Fra : Kim Olsen

Dato : 24-07-05 00:09

Hej

Vi har en Knaus Azur fra 1986.
Den har vi flere gange købt dele til hos en forhandler i Rostock, så mon
ikke også Tabbertdele er til at finde.

Hilsen
Kim