Servo "hyler"
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 18-07-05 22:35

Hejsa.

Efterhånden er bilen begyndet at hyle mere og mere når jeg drejer. Det er
specielt slemt når jeg drejer ved meget lav hastighed...1. gear.

Kan det være noget så simpelt som mangel på servovæske? Jeg tjekkede for
nyligt, og den var ikke under stregen, men tæt på.

Hvis jeg vil hælde mere på tanken, er der da noget jeg skal være ops. på,
eller er det bare at købe det billigste jeg kan komme i nærheden af, eller
er der kvalitetsforskelle?

Mvh

Jasper

Fra : Highserver

Dato : 19-07-05 07:45

Det kan være din kilerem der skal fornyes eller strammes.

Hilsen Jakob.