Hjælp min corolla drikker olie...MEGET oli~
Fra : Ebo, Odense

Dato : 18-07-05 22:01

Hej alle.

Hvad fanden skal jeg gøre.
Jeg har købt en Corolla 1.6 GSI fra 1997 som har kørt 110.000 km.
Men den drikker olie som om det vr slik.
noget i retning af en liter pr. 1000 km. Helt sindsygt!

Har hørt noget om der kan være problemer med stempel ringene?? Er det noget
som kan fixes og hvad kommer det til at koste!
Eller vil det være nødvendigt at få sat en anden motor i... Er det
billigere??

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen Esben, Odense

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 06:15

"Ebo, Odense" <eboXXX@kow.dk> skrev i en meddelelse

| Har hørt noget om der kan være problemer med stempel ringene?? Er det
noget
| som kan fixes og hvad kommer det til at koste!

En "jetjager", hvordan er du kommet til bilen?, for det kan ikke være sælger
ubekendt !!!.

Fra : Klaus G.

Dato : 19-07-05 11:10

> En "jetjager", hvordan er du kommet til bilen?, for det kan ikke være
sælger
> ubekendt !!!.

Og hvis sælger(privat) ved det uden at informere dig om det, så kan du lade
handlen gå tilbage. Sådan fik jeg selv en handel til at gå tilbage, netop
fordi sælger ikke havde "oplyst" alt.

Er det ved forhandler, så er det bare med at få ham til at lave det!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 16:34

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> noget
>
> En "jetjager", hvordan er du kommet til bilen?, for det kan ikke være
> sælger
> ubekendt !!!.

Hvis ikke kunden har forstand på biler og deres olieforbrug,
så solgte han alligevel i god tro.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-05 06:56

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse news:42dd1ecb$0

| Hvis ikke kunden har forstand på biler og deres olieforbrug,
| så solgte han alligevel i god tro.

Hvis en væsentlig fejl forties, er sælger aldrig i god tro, for det har jo
indflydelse på prisen. SLET IKKE når det er et forbrugerkøb :(.