ISDN ikke stjerne-netværk...
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 04-06-01 13:58

Stille et spørgsmål ang. ISDN fordeler for et par uger siden og fik at vide
at ISDN ikke var et stjerne-netværk. Dertil har jeg så lige et spørgsmål.
Kan følgende plan lade sig gøre uden problemer?

|___1m___ISDN/TA m. a/b adapter

|nt-box

|___1m___ISDN-fordeler
\____5m___ISDN telefon
\____10m___ISDN telefon
\____10m____ISDN/TA m. a/b adapter

Mvh.
Stig N. Jepsen

Fra : Commander Keen

Dato : 04-06-01 16:11

Gör en S-buss istället.

http://w1.857.telia.com/~u85704001/docs/isdn22se.html

--
CK

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-06-01 18:33

"Stig Nørgaard Jepsen" <stignj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan følgende plan lade sig gøre uden problemer?

Ja. Fra S-bussen som din fordeler udgør må der være 10 meter til hver
terminal.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 06-06-01 18:56

> Ja. Fra S-bussen som din fordeler udgør må der være 10 meter til hver
> terminal.

Ok.
Tak for svaret

/Stig