pdf i US Letter? +ufrivillig opdeling
Fra : Lone Koefoed

Dato : 18-07-05 17:44

Hej

Kan man pdf'e et Word-dokument, der er US Letter-format til også at være
US Letter når man har pdf'et? OsXs (10.3) indbyggede pdf ser for mig ud
til at ændre det til at blive A4.
Jeg bruger Word 2004.

Et yderligere problem der er, at mit dokument - efter jeg har opgraderet
Office til 2004 - når det bliver pdf'et ender i 4 dokumenter. Et til
hver side. Det skete ikke før.

Anyone?

--
Lone

when emailing, insert a dot between <daimi> and <au> plus remove the <.invalid>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-05 10:53

Lone Koefoed <koefoed@daimiau.dk.invalid> wrote:

> Kan man pdf'e et Word-dokument, der er US Letter-format til ogs? at v?re
> US Letter n?r man har pdf'et? OsXs (10.3) indbyggede pdf ser for mig ud
> til at ?ndre det til at blive A4.
> Jeg bruger Word 2004.

Prøv at ændre standart layout fra "Udskriv og Fax" i
Systemindstillinger.

> Et yderligere problem der er, at mit dokument - efter jeg har opgraderet
> Office til 2004 - n?r det bliver pdf'et ender i 4 dokumenter. Et til
> hver side. Det skete ikke f?r.

Tjek dine word indstillinger. Der er et eller andet der står forkert.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT