Nokia 6210 v04,27 vs. v5,02.
Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 04-06-01 13:34

Hejsa, er der nogen i dette forum som på Dansk kan forklare mig, hvilke forbedringer der ved at gå fra software version 4,27 til 5,02 på en Nokia 6210?

Så vidt jeg har kunnet læse mig til, så er der ikke de helt store forbedringer at komme efter, tager jeg fejl?

Kan man sende 3i1 SMS beskeder med den nyeste software version installeret?

Gode gratis links til sites hvor man kan lave og uploade Billeder, Logoer og ringetoner til Nokia telefoner, modtages med glæde på spectrus@get2net.dk

--
Venlig hilsen: Rasmus.
Lidt godt til sanserne: >-->-->-->-->-->

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-06-01 17:15

®. A. Nielsen. skrev:

>Hejsa, er der nogen i dette forum som på Dansk kan forklare mig,
>hvilke forbedringer der ved at gå fra software version 4,27 til 5,02
>på en Nokia 6210?

Jeg har den ikke på dansk, men her er lidt info på engelsk:
http://fergusons.dk/temp/mobil/6210.htm

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 04-06-01 21:26

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:

> Jeg har den ikke på dansk, men her er lidt info på engelsk:
> http://fergusons.dk/temp/mobil/6210.htm

Jeg takker mange gange for din venlighed, både pr. mail og her i gruppen.

Men er en 6210 med v5.02 bedre end en 6210 med v4.27?
Umiddelbart syntes jeg ikke at kunne læse mig til nogle væsentlige forbedringer.