Fejl i bluetooth-forbindelse til PC.......~
Fra : - STAN - \(5900\)

Dato : 19-07-05 16:20

Jeg har netop for et par dage siden fået en ny Nokia 6230.....

Minb gamle havde ingen problemer med at overføre de billeder Jeg havde taget
med telefonen......
Men Jeg må have gjort noget forkert med min nye telefon......

Nogle som har gode forslag....

Tror at "fejlen" ligger i telefonen.......da jeg jo intet har lavet om på
min PC.......
Min Bluetooth-enhed starter og lyser som den plejer når Jeg starter
den......

Hvad kan Jeg have laver forkert på telefonen ????

På forhånd TAK.....

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-07-05 21:03

ti 19 jul 2005 05:20:20p satte - STAN - (5900) sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> den......
>
> Hvad kan Jeg have laver forkert på telefonen ????

Her er nogle forslag.

1) Du husker selvfølgelig at parre din telefon med computeren.
EN ny telefon skal parres på ny og kkan ikke bruge paringen fra den
gamle.

2) Hvis du bruger XP på din computer og hjar opgraderet til SP2 kan
problemer firekomme med BT på grund af at Microsoft har fået den enormt
latterlige idé at netop deres driver er den man SKAL bruge. Hvis du har
installeret en fungerende driver inden SP2 og nu har problemer så prøv at
installere med den originale driver. Jeg har nemlig latter til overs for
Microsofts driver. Den er meget bøvblet og virker ikke særligt godt så
husk at bruge den originale driver til sin Bluetooth.

Steven