Anbefaling af telefon
Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 19-07-05 08:27

Hejsa!

Jeg vil gerne have ny mobiltelefon, men mangler et sted på nettet,
hvor jeg kan indtaste mine krav, og så kommer den med alle dem der
matcher... Findes det?

Men det kan også være i kan give mig et råd. Jeg har en Ipaq PDA, og
telefonen skal via bluetooth kunne connecte til Ipaq'en, med det
formål at GPRS'e til Internet. Derudover skal den primært bruges til
sms. Har ikke behov for kamera, MMS etc. Sidste ting jeg gerne vil
have er at telefonbogen tillader flere numre pr. person.

Summa:
+ GPRS
+ Bluetooth
+ Telefonbog med flere numre pr. person
+ SMS
+ Gode taster!

Ryan Rud Jensen

Fra : *XxX*

Dato : 19-07-05 10:23

"Ryan Rud Jensen" <ryanrud@tiscali.dk> wrote in message
> Hejsa!

> Summa:
> + GPRS
> + Bluetooth
> + Telefonbog med flere numre pr. person
> + SMS
> + Gode taster!

Nokia 9500

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 20-07-05 18:43

Hejsa!

On Tue, 19 Jul 2005 11:23:16 +0200, "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com>
wrote:

>"Ryan Rud Jensen" <ryanrud@tiscali.dk> wrote in message

>Nokia 9500

Hvad er argumenterne for at jeg skal vælge lige nøjagtigt den telefon?
Jeg har jo allerede en lommecomputer. Har jo ikke brug for en til...

Ryan Rud Jensen
Ryan Rud Jensen

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 19-07-05 13:56

"Ryan Rud Jensen" <ryanrud@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg vil gerne have ny mobiltelefon, men mangler et sted på nettet,
> hvor jeg kan indtaste mine krav, og så kommer den med alle dem der
> matcher... Findes det?

Prøv ..

www.mobilvalg.dk

Den bruger altid selv når jeg jagter en ny telefon, hvad jeg sådan ca gør 1
gang i måneden :)

--

Med venlig hilsen / Kind regards

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a
mockingbird steals songs from other birds ...
I didn't know they had Napster." Jay Leno - The Tonight ShowJensen

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 20-07-05 18:51

Hejsa!

On Tue, 19 Jul 2005 14:56:04 +0200, "Bo Bach Jensen" <bachy@nopost.dk>
wrote:
>Prøv ..
>
>www.mobilvalg.dk
>
>Den bruger altid selv når jeg jagter en ny telefon, hvad jeg sådan ca gør 1
>gang i måneden :)

Jeg synes ikke den rammer det jeg ønsker. En telefon så enkel som
mulig, men med Bluetooth og GPRS. Der må da være andre der har samme
ønske som mig. Jeg gider jo ikke bruge en formue på en telefon, hvor
jeg ikke kan bruge halvdelen af funktionerne...
Ryan Rud Jensen

Fra : Pita

Dato : 20-07-05 20:17

> [...]
> sms. Har ikke behov for kamera, MMS etc. Sidste ting jeg gerne vil
> have er at telefonbogen tillader flere numre pr. person.

6230i?

--
Pita

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-07-05 21:01

ti 19 jul 2005 09:27:12a satte Ryan Rud Jensen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Summa:
> + GPRS
> + Bluetooth
> + Telefonbog med flere numre pr. person
> + SMS
> + Gode taster!

Har du overvejet at skifte din Pocket-pc ud med en Qtek 2020i med det hele
indbygget. Det ville være smart i din situation da du får en platform du
allerede er vant til plus har mobilen indbygget samtidig så du ikke behøver
at have to apparater med når du er på farten.

www.qtek.nu

Steven