erfaringer med Nokia 6600 søges!
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-05 23:28

Fortæl hvad I har oplevet af gode og dårlige ting:)

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Anders Lund

Dato : 19-07-05 06:21

Thunder wrote:
> Fortæl hvad I har oplevet af gode og dårlige ting:)

Dette er ud fra at jeg slet ikke har fået opdateret softwaren i den, i
den tid jeg har haft den, så det kan være at der er blevet rettet noget.

Jeg synes at den er lidt for stor, men dog ikke større end at jeg
alligevel har haft den i nogle år. I starten frøs den nogle gange, men
det er lang tid siden at jeg har oplevet problemer med den. Kameraet er
jeg ikke vildt imponeret af (det var dog vildt på købstidspunktet), men
det kan tage billeder som er gode nok til MMS. Programmenuerne kan man
selv flytte rundt på, som man selv vil have det, hvilket passer mig helt
fint. Den er ret sløv i reaktionstiden - og det gælder stort set alt
hvad man laver, dog ikke når man skriver. Man kan skifte tema på den og
downloade nye temaer ret nemt - disse kan også være med til at sløve
telefonen. Browsning af de billeder man har taget kan også tage en
evighed. Jeg har endnu ikke fået Nokia PC Suite til at tale sammen med
telefonen via Bluetooth og der er ikke mulighed for at få et datakabel
til den. Men måske jeg bare har gjort noget forkert - synes bare at jeg
har forsøgt alle mulige måder at få kontakt. Jeg har dog kunne overføre
filer med Windows indbygget Bluetooth software. Ekstra programmer findes
der en del af på nettet - mange er også gratis. Holdbareheden er jeg
meget glad for - havde den under hele min værnepligts tid og havde den
med på alle øvelser i min kampuniform.

Min føles af 6600 er at det er en eksperimental telefon, hvor de skulle
presse så mange ting ned i den som muligt på design tidspunktet. Det er
også lykkeds på mange punkter, men den er altså langsom.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 15:35

Tak til Anders, er der andre der har erfaringer med denne telefon?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-07-05 16:58

"Thunder" <thunderSNABELAget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tak til Anders, er der andre der har erfaringer med denne telefon?

Well har da haft den siden jul og synes egentlig det er en udmærket telefon
after all.
Den er bestemt ikke hurtig i menuerne, men holder da hvad den lover.

Jeg ville selv gerne have en af dens storebrødre.

Mvh. Brian

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-07-05 21:15

ti 19 jul 2005 04:35:23p satte Thunder sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Tak til Anders, er der andre der har erfaringer med denne telefon?

Nuvel jeg har supporteret en ven der har den. Den har 2 gennerelle
problemer men er ellers en lækker telefon.

1) Den begynder på et tidspuynkt at slukke af sig selv.

2) Den har stadig een af de mest markante fejl som 7650eren også havde.
Det går ud på at hvis hukommelsen løber fuld så får man en advarsel om at
man skal slette nogle data. Ingnoreres dette og hvis telefonen slukkes kan
den ikke tændes igen før den har været på værksted. Hvor svært kan det
være. Hvorfor har Nokia ikke lært det endnu. Alle andre fabrikanter er klar
over dette og indbygger mekanismer der forhindrer sådanne fejl men på det
punkt halter Nokia voldsomt efter.

Iøvriigt betyder ovenstående at man kan vinke farvel til sine data hvis det
sker for een.

Steven