Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Online foto album
Fra : M@ds

Dato : 04-06-01 13:18

Hej

Jeg har surfet lidt rundt på nettet og fundet en del online foto albums,
hvor man kan uploade sine billeder, så andre kan se dem.

Men jeg vil gerne hører jeres effaringer med disse services. Findes der
nogle gratis servic's som har godt med plads >50MB og som er stabile?
Eller skal man tage en af dem man skal betale penge til?
Altså, hvilket online foto album vil I anbefale, til at publicerer diverse
private billeder, til resten af familie?

Hilsen
M@ds

mads@iname.com

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 04-06-01 19:57

Hej Mads

Jeg mener ikke der er begrænsning for hvor meget man kan have på
www.webshots.com så det vil jeg da anbefale.

Der er mange der ser dine billeder jeg får besøg ca. hvert 20. minut døgnet
rundt. Du kan få en ugentlig statistik over dine albums - og det er alt sammen
gratis.

Se evt. mine albums på http://community.webshots.com/user/flemmingthorhansen

Flemming Thor Hansen

Fra : M@ds

Dato : 05-06-01 14:46

"Flemming Thor Hansen" <fth@nospam_post3.tele.dk> wrote in message
> Hej Mads
>
> Jeg mener ikke der er begrænsning for hvor meget man kan have på
> www.webshots.com så det vil jeg da anbefale.

Jeg sad og søgte lidt på nettet og fandt http://www.pbase.com
Den havde en, syntes jeg, utrolig smart feature: Det var muligt at upload én
zip fil med alle billederne i. Den zip fil blev så automatisk pakket ud og
billederne i den blev tilføjet et album.
Det syntes jeg er utrolig smart, sammenlignet med nogle af de andre siders
upload programmer.
Jeg har nemlig nogle gange behov for at uploade billeder fra en tilfældig
internet café. Og der kan jeg jo ikke regne med at jeg kan få lov at
installerer programmer, men normalt kan jeg godt få lov til at bruge
disketter.
Også er det hurtigst bare at skulle uploade én fil, istedet for 20filer.

Men hvor stabil er http://www.pbase.com ? Og har nogle erfaringer med
http://www.pbase.com , eller andre med samme feature?

Hilsen
M@ds

mads@iname.com

Fra : jan martin petersen

Dato : 10-06-01 17:18

Jeg er selv "ny" indenfor digitalfotografering, men har fundet et udmærket
website at publicere mine - endnu - få billeder: www.communityzero.com . Det
er gratis, stabilt og har forskellige grader af offentlighed. Der er ikke
overvældende med plads. Mere plads kan købes, eller du kan ganske simpelt
oprette et "community" mere og blot "sammenkoble" dine sider. Ganske fikst
og absolut anbefalelsesværdigt!

mvh.
Jan

www.communityzero.com/danima