tilbagemelding af saitek joystick
Fra : René Sørensen

Dato : 19-07-05 13:50

Ja så er jeg her igen. Jeg lovede for snart 3-4 uger siden, at jeg ville
vende tilbage når jeg havde prøvet mit saitek evo joystick. Jeg må godt
nok sige det sparker r**.
Jeg har først kunnet vende tilbage nu fordi der har været restorder på
sticket.
Men til alle Jer der ønsker et joystick der bare funger, så er saiteks
cyborg evo joystick sagen. Det kan købet på

http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=SAICYBEVO

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 19-07-05 17:25

René Sørensen <renems@pip.cybercity.dk> writes:
> Men til alle Jer der ønsker et joystick der bare funger, så er saiteks
> cyborg evo joystick sagen. Det kan købet på

Det er et fint joystick, men jeg savner lidt muligheden for bedre at
styre hvornår throttlen er nul. Et lille-bitte klik havde været en
rar ting.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Saitek

Dato : 19-07-05 18:22

så er saiteks
> styre hvornår throttlen er nul. Et lille-bitte klik havde været en
> rar ting.
> --
> Lars Balker Rasmussen

På xp mangler der en tilstrækkelig stor deadzone, det kunne man sætte op i
98. (med dxtweak2.exe som er et program til kalibrering af joystick) men xp
fastholder ikke denne efter kalibrering. Der er en deadzone, men den er
smal. Men det med klikket ville sikkert ikke fungere da punktet (deadzone)
er afhængig af kalibreringen (flytter sig altså)

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-07-05 22:34

Saitek wrote:
> så er saiteks
>
> På xp mangler der en tilstrækkelig stor deadzone, det kunne man sætte
> op i 98. (med dxtweak2.exe som er et program til kalibrering af
> joystick)

Hey, fedt tip. Tak for det.

Her er dxtweak2 samt en masse andre nyttige utilities - blandt andet et
lille program hvor man kan sætte joystick ID's - det kunne man fra game
controllers kontrolpanelet i Win9X, men det kan ikke lade sig gøre i XP
uden at pille ved registreringsdatabasen. Fedt nok doktor Kronborg.
http://www.wingmanteam.com/latest_software/gadgets.htm

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 19-07-05 17:46

"René Sørensen" <renems@pip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men til alle Jer der ønsker et joystick der bare funger, så er saiteks
> cyborg evo joystick sagen. Det kan købet på

Hvilke spil bruger du det til???

Fra : René Sørensen

Dato : 20-07-05 13:41

FedeDorit wrote:

> Hvilke spil bruger du det til???

Jeg bruger det til bf1942 desert combat. Og det virker så godt som
perfekt. sticket virker også som om det er noget mere robust end
logitechs Extreme 3D Pro.

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Saitek

Dato : 20-07-05 16:11

> Jeg bruger det til bf1942 desert combat. Og det virker så godt som
> perfekt. sticket virker også som om det er noget mere robust end logitechs
> [...]

Du må da lige sige hvilket navn du spiller under, så skal vi da lige mødes i
en dogfight. Har et logitec extreme pro (men har haft et saitek 3d cyborg,
12 taster trust og switch håndtag ) og det var lige så godt, måske lidt
bedre.

Sandhawk_(DK)

lol

Fra : René Sørensen

Dato : 21-07-05 10:31

Saitek wrote:

> [...]
> 12 taster trust og switch håndtag ) og det var lige så godt, måske lidt

Hehe hvis du skulle se mig, er det som regel om søndagen. spiller under
navnet nillerms

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Saitek

Dato : 21-07-05 11:32

> Hehe hvis du skulle se mig, er det som regel om søndagen. spiller under
> navnet nillerms
>

> --
> MVH.
>
> René Sørensen

ok

boomtown el alamein?

nå, men ser lige efter rundt omkring

lol

Fra : René Sørensen

Dato : 21-07-05 21:55

Saitek wrote:

> boomtown el alamein?
>
> nå, men ser lige efter rundt omkring
>

> lol

det er forskelligt. Det er en kammerat og jeg der spiller på nogen
tilfældige servere rundt omkring.

--
MVH.

René Sørensen